Spændende - kan selv huske spændingen lige inden det går løs - og håbet
Jeg har fulgt med i dine tråde, og bare af nysgerrighed, du skriver du har været til tjek. Hvad er det du går til tjek med? Undrer mig bare fordi jeg kun har været inde på klinikken når det virkelig gik løs, her hvor jeg bor er der ikke ressourcer til at man bliver tjekket eller scannet hvis det ikke er i et forsøg, og som jeg læser det du skriver er du ikke igang endnu men først om en måned.
Det lyder rigtig med pergotime dem har jeg selv haft 4 (eller var det 5?) forsøg med og dem tager man i 5 dage - man skal ikke både stikke sig og tage pergotime - kun ægløsninssprøjten som man altid skal have lige meget hvilken behandling man er i. Den skal som regl tages kl. 22 ca om aftenen så den kommer du til at skulle klarer selv, ikke rart men bare noget der skal overstås
Rigtig meget held og lykke!
1000 tak, ja er helt oppe og køre, er bare glad i låget 

Det er fordi jeg går til PCO behandling ude på klinikken også, og får metformin. Så det er bare kontroller om hvordan det går med dem og om jeg har tabt det jeg skulle osv 
Gør det ondt og stikke sig? Jeg er hunderæd for nåle og har det med og dejse lidt om bare jeg skal til en blodprøve 
Hvad gør de der pergotime? Glemte og spørge hende, fordi jeg bare sad og var et stort smil
Anmeld