Så er jeg igang <3<3<3<3<3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Becks

Chalala85 skriver:

Det synes jeg lyder som den bedste plan EVER

til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Becks

Spændende - kan selv huske spændingen lige inden det går løs - og håbet

Jeg har fulgt med i dine tråde, og bare af nysgerrighed, du skriver du har været til tjek. Hvad er det du går til tjek med? Undrer mig bare fordi jeg kun har været inde på klinikken når det virkelig gik løs, her hvor jeg bor er der ikke ressourcer til at man bliver tjekket eller scannet hvis det ikke er i et forsøg, og som jeg læser det du skriver er du ikke igang endnu men først om en måned.

Det lyder rigtig med pergotime dem har jeg selv haft 4 (eller var det 5?) forsøg med og dem tager man i 5 dage - man skal ikke både stikke sig og tage pergotime - kun ægløsninssprøjten som man altid skal have lige meget hvilken behandling man er i. Den skal som regl tages kl. 22 ca om aftenen så den kommer du til at skulle klarer selv, ikke rart men bare noget der skal overstås

Rigtig meget held og lykke!

1000 tak, ja er helt oppe og køre, er bare glad i låget

Det er fordi jeg går til PCO behandling ude på klinikken også, og får metformin. Så det er bare kontroller om hvordan det går med dem og om jeg har tabt det jeg skulle osv

Gør det ondt og stikke sig? Jeg er hunderæd for nåle og har det med og dejse lidt om bare jeg skal til en blodprøve

Hvad gør de der pergotime? Glemte og spørge hende, fordi jeg bare sad og var et stort smil

Anmeld

16. juni 2011

Fam. Madsen

MyDream skriver:

YEEEEESSSS

Min mens valgte og komme idag, rigtig dårligt tidspunkt, da jeg så skal vente til næste cyklus, men nu har jeg ventet så længe, så en måned fra eller til, gør ikke noget

Jeg var til kontrol idag, dog ikke hos Svend Lindenberg, men en Astrid - Super sød

Hun fortalte at jeg skulle ringe når jeg får min mens næste gang, og så ville jeg få en tid på 2-3 dagen til og blive scannet og jeg ville få nogle piller jeg skal tage i 5 dage og så scannes igen! Hvor er det vildt, at jeg er igang og kan slet ikke vente

TØSER? 1000 tak for alt jeres støtte og kram igennem de sidste mange måneder

Kæmpr tillykke smukke glæder mig meget til og følge dig...

august bliver en fantastisk mdr.  det kan jeg bare mærke

kæmpe  

Anmeld

16. juni 2011

Chalala85

MyDream skriver:

til os

åhh den var sød, er så enig

Anmeld

16. juni 2011

Becks

Fam. Madsen skriver:

kæmpe  

Tak smukke

Ja det bliver den

Anmeld

16. juni 2011

Becks

Fam. Madsen skriver:

kæmpe  

Uh så lige du har termin i August, så bliver den da endnu mere fantastisk

Anmeld

16. juni 2011

Fam. Madsen

MyDream skriver:

Uh så lige du har termin i August, så bliver den da endnu mere fantastisk

jep det har det er en fantastisk mdr. også kan den da ikke blive beder hvis du skal teste der glæder mig så meget... 

Anmeld

16. juni 2011

Becks

Fam. Madsen skriver:

jep det har det er en fantastisk mdr. også kan den da ikke blive beder hvis du skal teste der glæder mig så meget... 

Glæder mig til og se den lille, når han popper ud

Anmeld

16. juni 2011

LISBETH:-)

MyDream skriver:

1000 tak, ja er helt oppe og køre, er bare glad i låget

Det er fordi jeg går til PCO behandling ude på klinikken også, og får metformin. Så det er bare kontroller om hvordan det går med dem og om jeg har tabt det jeg skulle osv

Gør det ondt og stikke sig? Jeg er hunderæd for nåle og har det med og dejse lidt om bare jeg skal til en blodprøve

Hvad gør de der pergotime? Glemte og spørge hende, fordi jeg bare sad og var et stort smil

Nåååå på den måde jeg har ikke PCO

Jeg er syligt bange for nåle - eller jeg var. Og det første stik er altid det værste. Jeg synes det var meget svært og jeg tudede da jeg skulle gøre det. Men man kan vende sig til meget. Og hvis du skal have pergotime så er det jo kun engang du skal stikke dig. Nemlig med ægløsningssprøjten. Jeg synes faktisk helt ærligt den er den værste. Nålen er lige som lidt tykkere og man skal trykke godt til for at den går gennem maveskinnet. Men igen det lyder værre end det er - når det er overstået så har man ikke ondt.

Pergotime gør at du danner flere æg end normalt, helst ikke flere end 3 for så må de ikke insiminere dig. Så første forsøg kan godt ende med at man ikke bliver insimineret fordi man bliver overstimuleret fordi de skal finde den rette dosis (skete for mig)

Bliver spændende og følge!

Anmeld

16. juni 2011

Becks

lisbeth2910 skriver:

Nåååå på den måde jeg har ikke PCO

Jeg er syligt bange for nåle - eller jeg var. Og det første stik er altid det værste. Jeg synes det var meget svært og jeg tudede da jeg skulle gøre det. Men man kan vende sig til meget. Og hvis du skal have pergotime så er det jo kun engang du skal stikke dig. Nemlig med ægløsningssprøjten. Jeg synes faktisk helt ærligt den er den værste. Nålen er lige som lidt tykkere og man skal trykke godt til for at den går gennem maveskinnet. Men igen det lyder værre end det er - når det er overstået så har man ikke ondt.

Pergotime gør at du danner flere æg end normalt, helst ikke flere end 3 for så må de ikke insiminere dig. Så første forsøg kan godt ende med at man ikke bliver insimineret fordi man bliver overstimuleret fordi de skal finde den rette dosis (skete for mig)

Bliver spændende og følge!

Uha, hvis jeg er på arbejde den dag, så må min kollega stikke mig  Nej det skal nok gå..

Okay tak, så ved jeg der er den mulighed at man kan blive overstimuleret - håber ikke jeg bliver det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.