Så er jeg igang <3<3<3<3<3<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Chalala85

MyDream skriver:

Øv det ikke lykkedes i første forsøg

Det er de nemlig

Ja det var ret øv

Men satser på at august er vores måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Vial

MyDream skriver:

Jeg skal til Lalandia i en uge om 14 dage, og der vil ÆL muligvis være, så vi venter til den næste.. Det er derfor jeg er lidt ærgelig over den kom idag, da den er en uge forsinket

Jeg vglemte og spørge jvilke piller det er jeg skal tage, men jeg skal tage dem i 5 dage siger hun..

Okay, jeg havde nok droppet Lalandia.. men okay, jeg stod også til en vild abefest på toilettet og fixede en ægløsningsprøjte.. Haha.

Det hedder nok pergotime, det du skal have. Jeg fik jo bare puregon fra 2. dagen og frem til æggene var store nok. Skal du så lære at stikke dig?

Anmeld

15. juni 2011

Mathilde

Uhh hvor bliver det bare spændende alt held og lykke til dig

Anmeld

15. juni 2011

Pige2009

MyDream skriver:

YEEEEESSSS

Min mens valgte og komme idag, rigtig dårligt tidspunkt, da jeg så skal vente til næste cyklus, men nu har jeg ventet så længe, så en måned fra eller til, gør ikke noget

Jeg var til kontrol idag, dog ikke hos Svend Lindenberg, men en Astrid - Super sød

Hun fortalte at jeg skulle ringe når jeg får min mens næste gang, og så ville jeg få en tid på 2-3 dagen til og blive scannet og jeg ville få nogle piller jeg skal tage i 5 dage og så scannes igen! Hvor er det vildt, at jeg er igang og kan slet ikke vente

TØSER? 1000 tak for alt jeres støtte og kram igennem de sidste mange måneder

Hvor er det bare et fantastisk indlæg! Du er simpelthen for sej

Anmeld

16. juni 2011

Becks

Chalala85 skriver:

Ja det var ret øv

Men satser på at august er vores måned

Skal vi så ikke blive enige om, at August er vores måned, det er nemlig der jeg skal teste

Anmeld

16. juni 2011

Becks

KaMa skriver:

Okay, jeg havde nok droppet Lalandia.. men okay, jeg stod også til en vild abefest på toilettet og fixede en ægløsningsprøjte.. Haha.

Det hedder nok pergotime, det du skal have. Jeg fik jo bare puregon fra 2. dagen og frem til æggene var store nok. Skal du så lære at stikke dig?

Det ville jeg gerne, men jeg har en lille gudsøn på 3 år, der bliver meget ked af det, for ham og hans mor kommer ikke afsted hvis jeg ikke gør det..

Var lige inde og læse om de der pergotime, og det lyder rigtigt at det er dem, da de skal tages i 5 dage..

Hun snakkede lidt om at de ville give mig en sprøjte, så nu må vi se

Men ih hvor jeg glæder mig

Anmeld

16. juni 2011

Becks

Mathilde skriver:

Uhh hvor bliver det bare spændende alt held og lykke til dig

1000 tak smukke

Anmeld

16. juni 2011

Becks

Baagøe skriver:

Hvor er det bare et fantastisk indlæg! Du er simpelthen for sej

Tak søde -

Anmeld

16. juni 2011

Chalala85

MyDream skriver:

Skal vi så ikke blive enige om, at August er vores måned, det er nemlig der jeg skal teste

Det synes jeg lyder som den bedste plan EVER

Anmeld

16. juni 2011

LISBETH:-)

Spændende - kan selv huske spændingen lige inden det går løs - og håbet

Jeg har fulgt med i dine tråde, og bare af nysgerrighed, du skriver du har været til tjek. Hvad er det du går til tjek med? Undrer mig bare fordi jeg kun har været inde på klinikken når det virkelig gik løs, her hvor jeg bor er der ikke ressourcer til at man bliver tjekket eller scannet hvis det ikke er i et forsøg, og som jeg læser det du skriver er du ikke igang endnu men først om en måned.

Det lyder rigtig med pergotime dem har jeg selv haft 4 (eller var det 5?) forsøg med og dem tager man i 5 dage - man skal ikke både stikke sig og tage pergotime - kun ægløsninssprøjten som man altid skal have lige meget hvilken behandling man er i. Den skal som regl tages kl. 22 ca om aftenen så den kommer du til at skulle klarer selv, ikke rart men bare noget der skal overstås

Rigtig meget held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.