Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Englebassen82 skriver: Åhh hvor godt søde.... Så begynder det endelig at rykke lidt nu....
Åhh hvor godt søde.... Så begynder det endelig at rykke lidt nu....
Tak søde..
Jah ikke flere aflysninger nu - det magter jeg slet ikke.. Og har fået lovning på det ikke sker igen, medmindre jeg er alvorligt syg selvfølgelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SussieThyssen skriver: Kram lige tilbage og held og lykke med projektet. Jeg krydser fingre for at det går som smurt KærligstSussie
Kram lige tilbage og held og lykke med projektet.
Jeg krydser fingre for at det går som smurt
KærligstSussie
1000 tak Sussie
StephanieJ skriver: Hvor er det bare fantastisk at høre!!
Hvor er det bare fantastisk at høre!!
MyDream skriver: Tak søde.. Jah ikke flere aflysninger nu - det magter jeg slet ikke.. Og har fået lovning på det ikke sker igen, medmindre jeg er alvorligt syg selvfølgelig
Åhhhhh hvor er det altså bare godt... Glæder mig til at følge dit forløb.
Englebassen82 skriver: Åhhhhh hvor er det altså bare godt... Glæder mig til at følge dit forløb.
Tak søde
Ej hvor fantastisk .. Rigtig meget held og lykke ..
Frk Mig skriver: Ej hvor fantastisk .. Rigtig meget held og lykke ..
1000 tak
MyDream skriver: Ja det er bare så fedt søde.. nej har ikke fået en tid, da jeg skal ringe til dem, den dag jeg bløder rigtigt, og så giver de mig en tid 2-3 dage efter hvor jeg så skal scannes
Ja det er bare så fedt søde..
nej har ikke fået en tid, da jeg skal ringe til dem, den dag jeg bløder rigtigt, og så giver de mig en tid 2-3 dage efter hvor jeg så skal scannes
Iiiih glæder mig bare så meget på dine vejne.
Lå til morgen kl 5 og tænkte på dig men Nicklas ikke rigtig kunne finde ro.
MyDream skriver: 1000 tak Ja det er det, dejligt sted.. Går du også der?
Ja det er det, dejligt sted.. Går du også der?
Ja det gør jeg.. IUI-H holder dog pause til august efter et negativt forsøg, har lige brug for lidt luft
De er bare så søde derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128