Svag streg eller bare mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

blomst84

Den ser positiv ud men hvordan tæller du uger? 2+0 er den dag man har ægløsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

LouiseBreinholt

C@mill@ skriver:

Tog en test her til morgen og min første tanke inden testen havde ligget den tid den sku var at den endnu engang var negativ så lod den ligge og gik i bad, da jeg kom ud så den sådan her ud!!!????

Hvis jeg er gravid er jeg kun 1+3 max 2+0....

Der er en svag streg  syntes du skal tage en ny test om et par dage, nu du siger den har ligget længere tid end anbefalet.

Anmeld

14. juni 2011

Nynne88

Den ser lidt positiv ud - men ikke hvis du kun er 1-3-2+0. Der kan man ikke teste positiv endnu .

Anmeld

14. juni 2011

C@mill@

Det er mig der har været lidt træt og mærkelig idag for jeg har talt fra mulig befrugtning så er selv 3-4 uger (hvis jeg er noget) sorry girls, godt i er vågne når jeg ikk er :-)

Anmeld

14. juni 2011

Nynne88

Så ville jeg sige at det godt kunne tyde på at den var positiv.. Men hvis den har ligget for længe så er det ikke sikkert. Tag en ny om et par dage

Anmeld

14. juni 2011

Vivian87

C@mill@ skriver:

Tog en test her til morgen og min første tanke inden testen havde ligget den tid den sku var at den endnu engang var negativ så lod den ligge og gik i bad, da jeg kom ud så den sådan her ud!!!????

Der er godt nok svagt to streger, men du kan umuligt måle det hvis du max er 2 uger henne, for de første to uger er man slet ikke gravid, da man regner ud fra sidste mens dag og de to første uger er de uger op til ægløsningen, ergo er ægget slet ikke befrugtet de to første uger... Så du kan ikke måle før du er 3-4 uger henne :/

Anmeld

14. juni 2011

C@mill@

Men jo den har ligget længere end anbefalet os derfor jeg spørg jer til råds for som nogle af jer ved så når man prøver at blive gravid og har prøvet længe sååå mærker og ser man nogen gange ting bare fordi man ønsker det såååå meget :-) er i gang med at teste for æggeløsning og startede dagen efter mulig befrugtning da jeg normalt først har æggeløsning om 3-4 dage da min cyklus er lidt lang og mærkelig... Men kroppen er jo en forunderlig ting man ikk altid kan regne med så må vist bare teste igen om et par dage og HÅBE :-)

Anmeld

14. juni 2011

MaikenR

min første test så ligedan ud og få dage efter var den meget mere tydelig!

så jeg er ret overbevist om den er positiv..

Anmeld

14. juni 2011

Aves.

C@mill@ skriver:

Tillykke....den er da fin positiv..

Anmeld

14. juni 2011

Muffinmus

sådan så en af mine første teste også ud med min datter, så den kunne sagtens være god nok, men snup lige en ny og se om den siger det samme:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.