Svag streg eller bare mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.816 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. juni 2011

C@mill@

Tog en test her til morgen og min første tanke inden testen havde ligget den tid den sku var at den endnu engang var negativ så lod den ligge og gik i bad, da jeg kom ud så den sådan her ud!!!????

Hvis jeg er gravid er jeg kun 1+3 max 2+0....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

maria_wlt

C@mill@ skriver:

Tog en test her til morgen og min første tanke inden testen havde ligget den tid den sku var at den endnu engang var negativ så lod den ligge og gik i bad, da jeg kom ud så den sådan her ud!!!????

Der er 2 streger... men de siger godt nok at den skal komme efter et par minutter..

Men tag en ny om nogen dage

Anmeld

14. juni 2011

Mikkelmusen

Du kan ikke regne med den når den har ligget længere end 5 min. Så tag en ny for at være sikker

Anmeld

14. juni 2011

Mikkelmusen

dobbelt..

Anmeld

14. juni 2011

kiwifrugten

Der er en svag streg men det er for tidligt at tjekke prøv at vent nogle dage

Anmeld

14. juni 2011

SaNiNa

Der er to streger helt sikkker, men år du nu har været i bad mens det har ligget har den så ligget længere end anbefalt eller?

Anmeld

14. juni 2011

lotte32

Der er en svag streg, men hvis den har lagt for længe duer den måsk ikke, så tag en ny imorgen evt.

men hvordan kan du være max. 2 plus 0?? så har du vel knap haft ægløsning eller hvordan??

Lotte Ø.

Anmeld

14. juni 2011

Carina1977

Hvordan regner du de der uger? Man er jo 4+0 på det tidspunkt, hvor man skulle have haft sin menstruation

Den ser positiv ud....vent nogle dage mere, og så tag en ny test. jeg er ret sikker på at der vil komme 2 streger hurtigere der

Anmeld

14. juni 2011

ønskebørn74

C@mill@ skriver:

HELD OG LYKKE FOR AT DEN ER DER!!!!

Anmeld

14. juni 2011

Kruse90

hvis du er i behandling kan du ikke regne med den allerede.

Hvornår har du testdag?

Håber for dig at den er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.