Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tog en test her til morgen og min første tanke inden testen havde ligget den tid den sku var at den endnu engang var negativ så lod den ligge og gik i bad, da jeg kom ud så den sådan her ud!!!????
Hvis jeg er gravid er jeg kun 1+3 max 2+0....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
C@mill@ skriver: Tog en test her til morgen og min første tanke inden testen havde ligget den tid den sku var at den endnu engang var negativ så lod den ligge og gik i bad, da jeg kom ud så den sådan her ud!!!???? Hvis jeg er gravid er jeg kun 1+3 max 2+0....
Der er 2 streger... men de siger godt nok at den skal komme efter et par minutter..
Men tag en ny om nogen dage
dobbelt..
Der er en svag streg men det er for tidligt at tjekke prøv at vent nogle dage
Der er to streger helt sikkker, men år du nu har været i bad mens det har ligget har den så ligget længere end anbefalt eller?
Der er en svag streg, men hvis den har lagt for længe duer den måsk ikke, så tag en ny imorgen evt.
men hvordan kan du være max. 2 plus 0?? så har du vel knap haft ægløsning eller hvordan??
Lotte Ø.
Hvordan regner du de der uger? Man er jo 4+0 på det tidspunkt, hvor man skulle have haft sin menstruation
Den ser positiv ud....vent nogle dage mere, og så tag en ny test. jeg er ret sikker på at der vil komme 2 streger hurtigere der
HELD OG LYKKE FOR AT DEN ER DER!!!!
hvis du er i behandling kan du ikke regne med den allerede.Hvornår har du testdag?Håber for dig at den er der.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128