Prævention ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Kondom..Men starter på p-pillene når jeg er ferdig med å amme!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2008

Fam. Madsen

jeg har fået sat en homon-spiral op og det er ikk for og beskytte mig det er pga. min sygdom... jeg har ikk brug for og beskutte mig da jeg bestemt ikk nemt ved og blive gravid

Anmeld

29. november 2008

MetteT

Jeg bruger ingenting i øjeblikket.. er gravid.. Men ellers har jeg brugt P-piller og vil til det igen bagefter da det også hjælper på min skide PCOS..

Knus Mette

Anmeld

29. november 2008

charlottekri

nu er der et par stykker der skriver at i vil begynde at tage p-piller efter i er holdt med at amme??? jeg begynde på p-piller ca 1 måned efter jeg havde født og jeg har ammet min datter til hun var ca. 9½ måned gammel??? jeg troede nemlig også at man ikke kunne bruge p-piller mens man ammede, men da jeg var til 5 ugers tjek med maja, så spurgte lægen til prævention og sagde at jeg da bare kunne begynde på p-piller igen... har jeres læger sagt det modsatte???
mvh charlotte - god jul til alle

Anmeld

29. november 2008

Nemesis

har svaret ppiller..men reelt bruger jeg ikke noget lige pt da jeg er gravid :-)

Om jeg begynder igen efter fødselen ved jeg ikke, for jeg vel allerede at jeg får sat klemme på, så jeg ikke kan blive gravid.

Jeg kan nu godt lige ideen om at kunne styre min mens eller springe over..så måske.
Jeg har også begyndt ppiller ved første mens efter begge fødsler...sidste gang kom den præcis 28 dage efter ks..da jeg fødte 6 uger for tidligt fik jeg reelt min mens inden jeg egentlig havde termin...snyd!

Sisse

Anmeld

29. november 2008

Mathilde

Jeg har svaret p-ring (nuva-ring) da det var det jeg brugte inden jeg blev gravid. Det var jeg meget tilfreds med. Super nemt og man slipper for at huske på at skulle tage en pille hver dag.

Jeg har prøvet p-stav, men fik den fjernet et år før tid. I starten stoppede jeg stortset med at have mens. men havde plet-blødninger. Senere begyndte jeg at bløde næsten hele tiden.
Nogle siger den kan vandre, men det gjorde min ikke - max 0,5cm.

Knus Mathilde

Anmeld

29. november 2008

monstar99

Lige nu bruger jeg jo ikke noget
Er højgravid

Men har tidligere brugt p-piller og har også prøvet spiral.

Jeg har tænkt mig at få spiral igen når jeg har født.

Tror det er lidt nemmere når man har født engang ligesom lægen siger, synes det var nemt ikke noget jeg skulle huske på.

Anmeld

29. november 2008

ekzunz

Ups ups - her bruger vi "Roskilde-metoden" Har hørt at den er helt vildt
sikker, meeeen de få gange om året jeg er så heldig at min dovne gemal er klar til lidt sjov, går det vel...

Anmeld

29. november 2008

MorCamilla

Her tager jeg P-piller og vi bruger også kondom... Mest af den grund at jeg blev gravid på P-piller, så vi tør ikke tage nogle chancer...

Anmeld

29. november 2008

Mca<3

Znuzke skriver:

Ups ups - her bruger vi "Roskilde-metoden" Har hørt at den er helt vildt
sikker, meeeen de få gange om året jeg er så heldig at min dovne gemal er klar til lidt sjov, går det vel...

Ha ha stakkel altså tror også det er den metode jeg vil bruge når jeg har født ,, Hos os er det heller ikke ligefrem en hverdags ting så tør også godt at satse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.