Prævention ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken form for prævention ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.830 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. november 2008

Maria9990

Hvilken form for prævention bruger I ?
Lige pt. bruger vi kondom, men skal have noget andet. P-piller igen regner jeg med, men har overvejet p-stav.

Mvh Maria.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2008

Pia.

Mangler en hvor der står, ingen ... vi bruger ingen form for beskyttelse...

Anmeld

28. november 2008

Bastian

Jeg bruger p-piller, men vi har engang imellem luftet tanken om sterilisation, da vi ikke skal have flere børn.

Anmeld

28. november 2008

JonTri

Mangler en svarmulighed... tager minipiller, da jeg jo lige har ammet. Er nu stoppet og når de sidste piller er spist så hopper jeg på p-pillevognen igen. Det er sgu lidt lækkert at kunne styre menstruationerne.

Anmeld

28. november 2008

A.

rikkekrogh skriver:

Mangler en svarmulighed... tager minipiller, da jeg jo lige har ammet. Er nu stoppet og når de sidste piller er spist så hopper jeg på p-pillevognen igen. Det er sgu lidt lækkert at kunne styre menstruationerne.

ja meget lækkert

Anmeld

28. november 2008

twinboys

Jeg tager faktisk kun p-piller pga. mange mens smerter og voldsom blødninger... Men tager dem ikke for at beskytte mig mod graviditet... Nope skal ikke have flere børn, men manden har fået det gyldne snit...

Majbritt

Anmeld

29. november 2008

mette moren

Maria9990 skriver:

Hvilken form for prævention bruger I ?
Lige pt. bruger vi kondom, men skal have noget andet. P-piller igen regner jeg med, men har overvejet p-stav.

Mvh Maria.

jeg har hørt at en p-stav kan vandre i kroppen jeg plejer at ta p-piller men det er jeg en klovn til så vil prøve med en spiral når jeg har født

Anmeld

29. november 2008

starsofheaven

Efter jeg fødte vores datter har jeg fået en spiral. Har aldrig været til p-piller og blev dårlige af at tag dem. Men spiralen virker fint og mærker intet til den. Det gjorde lidt ondt at få den lagt og bløder lidt kraftigere når ejg har min menstuation. men ellers dejligt man ikke skal tænke på noget

Anmeld

29. november 2008

Diana...

Jeg bruger ingen ting og har aldrig gjort det, Men jeg skal jo til det når jeg har født så jeg ikke bliver gravid igen med det sammen det ønsker jeg ikk. og der tror jeg det bliver spiral, Jeg er ikke glad for piller så det bliver aldrig p-piller.

Anmeld

29. november 2008

Heimanns

jeg tager p-piller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.