spørgsmål ang. ligamentsmerter!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Leonora

Anonym skriver:

nej har ikke testet for det, jeg bruger udregningen på netbaby.dk, som fortæller hvilke dage man har størst chance for graviditet.... '

såå...

ja den der tålmodighed er gemt lidt væk synes jeg, vil rigtig gerne finde den det er ulideligt når man så gerne vil ha en lillebror eller lillesøster til vores guldklump på 4½ år nu....

Ihhh kender det bestemt godt og faktisk så synes jeg det er super du ik har testet.....så bliver det hele så kontroleret pg sex bliver skemalagt.

Jeg synes det lyder som om I har gjort et super godt forsøg på at få en kage i ovnen og mere kan du ik gøre nu....

Nyd den skønne sommersol og din guldklump på 4 år, så skal du nok snart blive gravid .

Håber at du om to uger står med positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

kan jeg godt forstå at du gør, vil jeg nok oss nyde en del hehehe....

Jeps... 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Leonora skriver:

Ihhh kender det bestemt godt og faktisk så synes jeg det er super du ik har testet.....så bliver det hele så kontroleret pg sex bliver skemalagt.

Jeg synes det lyder som om I har gjort et super godt forsøg på at få en kage i ovnen og mere kan du ik gøre nu....

Nyd den skønne sommersol og din guldklump på 4 år, så skal du nok snart blive gravid .

Håber at du om to uger står med positiv test

årh tusind tak skal du ha for de søde ord....

ja håber virkelig også...

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Lig præcis det jeg ville sige

Anmeld

14. juni 2011

Muffinmus

æglæsning kan gøre lige så ondt somn mens smerter, også ca på samme måde.

Ligamentsmerter kan føles på flere måder, både som vilde stik og jag forneden og som menssmerter:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.