Valmed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Carina1977

Jeg synes det er værre med dem fra Lidl. Da jeg var gravid sidst testede jeg først med en fra Lidl som var negativ og derefter med en Valmed test, og den var bragende positiv. Man kan vel være uheldig med alle slags teste tror jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Mauser.

Jeg fik en skyggestreg på min 3 dag, fra VALMED test, så jeg kan kun anbefale dem (; 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2011

maria87

Mulleunge skriver:

Jeg fik en skyggestreg på min 3 dag, fra VALMED test, så jeg kan kun anbefale dem (; 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg har testet 4 gange og det er en blandet landhandel.
Alle har fået 2 streger på et tidspunkt så de er ikke gældende, men altså når det står at man skal aflæse en test inden 5 minutter og den så reagere når der er gået 5½ så ved jeg sgu ikke hvad jeg skal regne med.

Jeg har aftalt med min kæreste at jeg venter nogle dage og så prøver jeg at teste igen med en anden test.
Så må jeg finde en af de der tests som man ikke kan tage fejl af.

jeg er i dag gået 5 dage  over tid og jeg har alle tegn på at jeg kunne være gravid, men ingen test som jeg stoler på.

Tak for jeres svar alle sammen

Anmeld

14. juni 2011

Muffinmus

hvis deer er en svag streg næsten uden farve kan du ikke regne med den, heller ikke inden for tiden, men hvis den er klar rød og tydeig kan du godt:-)

Har selv prøvet fake streger med Valmed flere gange da vi forsøgte at få ungerne, men der var de heller ikke knaldrøde og flotte, bare svage.

Anmeld

14. juni 2011

Sof

Jeg har aldrig haft problemer med valmed. De har kun vist positiv ved graviditet og det har ikke været til at tage fejl af. Den sidste jeg tog var meget svagt positiv, så valgte at støtte op med en clearblue digital og den var skam god nok 

Anmeld

14. juni 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

go når man ER GRAVID, er man ikke, snyder den og laver 2 streger eller en skygge. og det er på alle valmed test jeg i min tid har taget....

Anmeld

14. juni 2011

CamillaValby

J har heller ikke oplevet noget negativt med dem.

for positivt resultat hvis det er det du ønsker

Anmeld

14. juni 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Jeg har testet 4 gange og det er en blandet landhandel.
Alle har fået 2 streger på et tidspunkt så de er ikke gældende, men altså når det står at man skal aflæse en test inden 5 minutter og den så reagere når der er gået 5½ så ved jeg sgu ikke hvad jeg skal regne med.

Jeg har aftalt med min kæreste at jeg venter nogle dage og så prøver jeg at teste igen med en anden test.
Så må jeg finde en af de der tests som man ikke kan tage fejl af.

jeg er i dag gået 5 dage  over tid og jeg har alle tegn på at jeg kunne være gravid, men ingen test som jeg stoler på.

Tak for jeres svar alle sammen

Min kom altså også først efter 5 min (; prøv igen i aften .. 

Anmeld

14. juni 2011

Julymama

Anonym skriver:

Jeg sidder her og surfer på nettet og falder over en masse kritik at valmed test. Det er så lige sådan en jeg har liggende og skal tage, men nu ved jeg da slet ikke hvad jeg skal tænke.

Kan man virklig ikke regne med dem??

Jeg testede positiv med valmed (svagt) hvor jeg stadig testede negativ hos lægen .. Og jeg er gravid med en lille pige såå .. god oplevelse herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.