Valmed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.446 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg sidder her og surfer på nettet og falder over en masse kritik at valmed test. Det er så lige sådan en jeg har liggende og skal tage, men nu ved jeg da slet ikke hvad jeg skal tænke.

Kan man virklig ikke regne med dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Maalene

Tror man kan være uheldig med alle teste - og valmed er jo nok de mest brugte teste, så klart nok, at det er dem der findes flest meninger om også

Har selv prøvet valmed, og har ingen problemer haft med dem, så her er der intet negativt at sige om dem

Held og lykke - håber du får 2 flotte streger

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Tror man kan være uheldig med alle teste - og valmed er jo nok de mest brugte teste, så klart nok, at det er dem der findes flest meninger om også

Har selv prøvet valmed, og har ingen problemer haft med dem, så her er der intet negativt at sige om dem

Held og lykke - håber du får 2 flotte streger

Som taget ud af min mund

Anmeld

13. juni 2011

sweet

Anonym skriver:

Jeg sidder her og surfer på nettet og falder over en masse kritik at valmed test. Det er så lige sådan en jeg har liggende og skal tage, men nu ved jeg da slet ikke hvad jeg skal tænke.

bruger kun valmed test og ud af alle de gange jeg har taget en har de alle fungeret som de skulle..

Anmeld

13. juni 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

jeg hørte også det om valmed da jeg testede positiv to gange med dem i torsdags og i fredags, så fredag købte jeg et andet mærke som også var positiv så den burde være god nok fra min side af, det jeg tror der er med valmed er at den ene måske er positiv men den anden er negativ, det er det jeg har hørt 

Anmeld

13. juni 2011

Maalene

Kofoed33 skriver:

Som taget ud af min mund

Det er vel ikke for sjov skyld, at man siger kloge hoveder tænker ens

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Det er vel ikke for sjov skyld, at man siger kloge hoveder tænker ens

Nope, hehe.

Anmeld

13. juni 2011

Ka+Ma=Be

Jeg har nu heller aldrig haft problemer med dem Som de andre siger, handler det nok om popularitet og omtale.

Anmeld

13. juni 2011

Mutti2B

Valmed er så ringe. Jeg har kun kunnet fange 1 streg alle de gange jeg har testet. SKOD TEST

Men tror nu godt at du kan regne med dem, for jeg var ikke gravid nogle af gangene

Anmeld

13. juni 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg har aldrig fået en skyggestreg, eller 'falsk positiv' fra en valmed

sååå.. jeg vil gerne anbefale dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.