Hvad skal vi snakke om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

JustAnotherName

Jeg er muligvis blevet snyt i en handel herinde.

Jeg købte for 3 uger siden en t-shirt, men har aldrig modtagt t-shirten og har ikke hørt fra sælger. Nu har jeg prøvet at tage kontakt, men hun svarer ikke, selv om jeg kan se hun har været online 2 gange siden jeg skrev

Arrrghhh, sådan noget er bare så  PISSE IRRITERENDE, ÆRGELIGT!

Træls at nogle skal ødelægge tilliden, og den gode oplevelse ved at handle, for dem som ellers er ærlige nok. Der ER desværre bare nogle tåber til. Og det er så surt, hvis man ender i handel med sådan én fusker!

Håber det lykkes dig at få din t-shirt ... eller dine penge tilbage igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

Karo

JustAnotherName skriver:

Arrrghhh, sådan noget er bare så  PISSE IRRITERENDE, ÆRGELIGT!

Træls at nogle skal ødelægge tilliden, og den gode oplevelse ved at handle, for dem som ellers er ærlige nok. Der ER desværre bare nogle tåber til. Og det er så surt, hvis man ender i handel med sådan én fusker!

Håber det lykkes dig at få de t-shirts ... eller pengene igen 

Jeg tror desværre slaget er tabt, men jeg giver ikke helt op.

Nu har jeg skrevet til hende igen om hvad fanden der sker. Derudover har jeg været inde og kigge i salgsindlæget igen (det er nemmelig ikke lukket ) og her kan jeg se en anden bruger efter mig har skrevet hun også vil købe. Så nu har jeg skrevet til hende og spurgt om hun endte med at købe.

Jeg ved jo at der desværre er en risiko når man handler over nettet, men syndes bare det er brand ærgeligt og pisse syrt at blive ignoreret

Anmeld

15. juni 2011

Karo

Og nu har jeg lige fundet ud af hun også har snydt Charlotte

Anmeld

15. juni 2011

JustAnotherName

Karo skriver:

Og nu har jeg lige fundet ud af hun også har snydt Charlotte

Aj, hvad fanden er dert for en røvbanan!! Meld hende da til Henrik!
Det er ikke afgørende om det er for store eller små beløb. Mere det at hun er uærlig overfor flere ......Hun skal da ikke have lov til at fortsætte med at oprette salgsindlæg så!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.