CVVE skriver:
Hej Søde Katrine, jamen det er rigtigt her er stille
Men her går alt vel okay
valdemar er i super topform og er en rigtig lækker basse. Ungerne bliver ALT for store. de kan skrive til mindst 10 ord- så som mormor, morfar, far, mor, buster, Valdemar hinandens og deres eget navne, farfar og bedste.
de kan køre på cykel uden støttehjul og har kunne det længe nu, det hjælper med aftensmaden og de råhygger samme. jeg er næsten misundelig på at de har en veninde nonstop, det er et fantastisk bånd!!!
Manden og jeg har det super, vi har mere tid til hinanden nu og vi nusser om de sidste projekter i huset og det er skønt. Han er super glad for sit job og der er ingen farer for at han bliver fyret med mindre de lukker firmaet, og det er jo fantastisk i et håndværker fag!!! 
Jeg har det okay- jeg går og grubler over diverse ting mht mit arbejde som jeg helst ikke vil uddybe her
men det tager på mine kræfter og kan godt mærke jeg enormt gerne snart vil have en afklaring på tingene.
ellers nyder jeg mit hus og min have og er blevet total huslig- har lavet hyldeblomstsaft, rabarbergrød bagt brød og boller og har total tjek på madplan og indkøb
Så alt i alt har jeg det godt, mangler bare lige det med jobbet
Vi har besluttet ikke at få nummer 4- da vi begge er "bange" for at det både bliver 4 og 5 og det syntes vi ikke vores økonomi er til. vil vil gerne en masse andre ting og ud og rejse og sådan så vi stopper her- det gør stadig ondt i en del af mig, men fornuften sejre denne gang. jeg vil helst heller ikke have en alt for sent efter pigerne så det skulle være nu hvis det var og det orker vi ikke
Hmm ja det var alt mit sludder sladder
Kæmpe kram til dig.
Dejligt at høre fra dig, smukke. Og skønt at høre, at det går Jer godt.
Ja, det er fantastisk for pigerne at de har hinanden. Det er nok et bånd, som kun tvillinger kan finde og forstå!
Mine piger er også "bedste venner", selvom der er 1½ år imellem dem.
De omfavner hinanden, når de genses efter en dag i samme institution, bare i hver deres ende/gruppe. Og ligeså snart de er udenfor på legepladsen, så søger de hinanden. Og de er gode til at lege sammen! Men også sammen med Bianca's nye gode ven, Nilie (men hun blev storesøster igår aftes, og har haft meget fri. Så mens hun har været væk, har Bianca igen brugt meget tid med Celina derhenne)
Det er skønt, at man som forældre, har kunnet berige sine børn med deres søskende. Og jeg håber at de for altid vil være der for hinanden!
Jeg forstår godt Jeres beslutning om, ikke at få flere børn.
Men jeg forstår også godt, at det er en "sorg", som lige tager lidt tid at forene sig med - tanken om én mere, at det ikke længere bliver aktuelt.
Spændende med arbejde ....men ja, også hårdt at gå i uvished.
Jeg håber du finder det helt rigtige, som du vil blive glad for. Uanset hvad du går og pusler med i tankerne. Du er dygtig, så du kan lave lige hvad du ønsker!! Husk ikke at være usikker på dig selv
Gær det som før DIG glad!!
Hehe, hvor hyggeligt, at der er gået husmor i dig. Det tror jeg godt Kenneth kunne ønske sig, at der var lidt mere af i mig 
KNUS herfra..... jeg må hellere forsøge at lave lidt forberedelser til eksamen igen nu. jeg sidder på skolen og arbejder lige nu, men er gået kold i det lige nu.......og så er BABY et godt tidsfordriv, når man ikke gider sit arbejde mere