Hvad skal vi snakke om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Rosa

JustAnotherName skriver:

Ja, jeg kender godt den der akarvede balancegang mellem "stoneface" og så uhæmmet chok-latter

Desværre er det nok slet ikke det sidste i har set til det temperament!
Uuwhh, det bliver udfordrende og sjovt  

Hihi, ja det er nok sådan vi skal se på det - som en kærkommen udfordring  Og så får vi nok styr på vores post-traumatiske grineflip henad vejen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

ChatH

Hej Søde Katrine, jamen det er rigtigt her er stille

Men her går alt vel okay valdemar er i super topform og er en rigtig lækker basse. Ungerne bliver ALT for store. de kan skrive til mindst 10 ord- så som mormor, morfar, far, mor, buster, Valdemar hinandens og deres eget navne, farfar og bedste.

de kan køre på cykel uden støttehjul og har kunne det længe nu, det hjælper med aftensmaden og de råhygger samme. jeg er næsten misundelig på at de har en veninde nonstop, det er et fantastisk bånd!!!

Manden og jeg har det super, vi har mere tid til hinanden nu og vi nusser om de sidste projekter i huset og det er skønt. Han er super glad for sit job og der er ingen farer for at han bliver fyret med mindre de lukker firmaet, og det er jo fantastisk i et håndværker fag!!!

Jeg har det okay- jeg går og grubler over diverse ting mht mit arbejde som jeg helst ikke vil uddybe her men det tager på mine kræfter og kan godt mærke jeg enormt gerne snart vil have en afklaring på tingene.

ellers nyder jeg mit hus og min have og er blevet total huslig- har lavet hyldeblomstsaft, rabarbergrød bagt brød og boller og har total tjek på madplan og indkøb

Så alt i alt har jeg det godt, mangler bare lige det med jobbet

Vi har besluttet ikke at få nummer 4- da vi begge er "bange" for at det både bliver 4 og 5 og det syntes vi ikke vores økonomi er til. vil vil gerne en masse andre ting og ud og rejse og sådan så vi stopper her- det gør stadig ondt i en del af mig, men fornuften sejre denne gang. jeg vil helst heller ikke have en alt for sent efter pigerne så det skulle være nu hvis det var og det orker vi ikke

Hmm ja det var alt mit sludder sladder

Kæmpe kram til dig.

Anmeld

14. juni 2011

Vinker

En dejlig tråd

Herhjemme går det godt (lige bortset fra at Niklas Emil er syg lige nu...) men jeg/vi føler at vi har fundet melodien i vores forhold igen og det er super fantastisk. Utroligt så langt ud det hele skulle før det kunne blive godt igen, men man må sige at det har hjulpet at få renset luften godt og grundigt. Jeg føler også at der igen er ved at komme ro på familien omkring os. De er så småt ved at ha accepteret vores lidt flyvske forhold.... Så ja nu arbejder vi så på at udvide familien  Nogen vil måske mene at vi er hurtigt på den igen, men vi har valgt at sige at vi ikke vil hænge os i fortiden, ikke skræmmes af fremtiden, men istedet leve i nutiden. Livet ER forkort til ikke at leve det!

Niklas Emil er og blir en dejlig dreng. Han udvikler sig rigtig meget for tiden og det er fantastisk at følge ham. Ikke mindst at se hvordan han er gået fra at være en meget bange og tilbageholdende dreng til at være den der løber fra os i Bilka og pludselig meget højt kan skrige "JOV MOAR, JEG VIL HA YOGHURT NU!!!"  Jeg føler så stor glæde ved at se at han er ved at finde ud af at det er okay at blive set og hørt, men at han også stadig kan være den stille og generte dreng ind imellem. Og han snakker og snakker, lærer nyt hver dag. Han husker bedre end sin mor og far, og skal nok fortælle os hvis der er noget vi liiiige har glemt. Åååh for pokker hvor jeg dog elsker den dreng!

Anmeld

14. juni 2011

ChatH

Vinker skriver:

En dejlig tråd

Herhjemme går det godt (lige bortset fra at Niklas Emil er syg lige nu...) men jeg/vi føler at vi har fundet melodien i vores forhold igen og det er super fantastisk. Utroligt så langt ud det hele skulle før det kunne blive godt igen, men man må sige at det har hjulpet at få renset luften godt og grundigt. Jeg føler også at der igen er ved at komme ro på familien omkring os. De er så småt ved at ha accepteret vores lidt flyvske forhold.... Så ja nu arbejder vi så på at udvide familien  Nogen vil måske mene at vi er hurtigt på den igen, men vi har valgt at sige at vi ikke vil hænge os i fortiden, ikke skræmmes af fremtiden, men istedet leve i nutiden. Livet ER forkort til ikke at leve det!

Hvor er det dejligt at høre Rikke håber det lykkes snart.. jeg krydser og så lav lige en lille pige til min Valdemar ikke???

Anmeld

14. juni 2011

JustAnotherName

CVVE skriver:

Hej Søde Katrine, jamen det er rigtigt her er stille

Men her går alt vel okay valdemar er i super topform og er en rigtig lækker basse. Ungerne bliver ALT for store. de kan skrive til mindst 10 ord- så som mormor, morfar, far, mor, buster, Valdemar hinandens og deres eget navne, farfar og bedste.

de kan køre på cykel uden støttehjul og har kunne det længe nu, det hjælper med aftensmaden og de råhygger samme. jeg er næsten misundelig på at de har en veninde nonstop, det er et fantastisk bånd!!!

Manden og jeg har det super, vi har mere tid til hinanden nu og vi nusser om de sidste projekter i huset og det er skønt. Han er super glad for sit job og der er ingen farer for at han bliver fyret med mindre de lukker firmaet, og det er jo fantastisk i et håndværker fag!!!

Jeg har det okay- jeg går og grubler over diverse ting mht mit arbejde som jeg helst ikke vil uddybe her men det tager på mine kræfter og kan godt mærke jeg enormt gerne snart vil have en afklaring på tingene.

ellers nyder jeg mit hus og min have og er blevet total huslig- har lavet hyldeblomstsaft, rabarbergrød bagt brød og boller og har total tjek på madplan og indkøb

Så alt i alt har jeg det godt, mangler bare lige det med jobbet

Vi har besluttet ikke at få nummer 4- da vi begge er "bange" for at det både bliver 4 og 5 og det syntes vi ikke vores økonomi er til. vil vil gerne en masse andre ting og ud og rejse og sådan så vi stopper her- det gør stadig ondt i en del af mig, men fornuften sejre denne gang. jeg vil helst heller ikke have en alt for sent efter pigerne så det skulle være nu hvis det var og det orker vi ikke

Hmm ja det var alt mit sludder sladder

Kæmpe kram til dig.

Dejligt at høre fra dig, smukke. Og skønt at høre, at det går Jer godt.

Ja, det er fantastisk for pigerne at de har hinanden. Det er nok et bånd, som kun tvillinger kan finde og forstå!
Mine piger er også "bedste venner", selvom der er 1½ år imellem dem.
De omfavner hinanden, når de genses efter en dag i samme institution, bare i hver deres ende/gruppe. Og ligeså snart de er udenfor på legepladsen, så søger de hinanden. Og de er gode til at lege sammen! Men også sammen med Bianca's nye gode ven, Nilie (men hun blev storesøster igår aftes, og har haft meget fri. Så mens hun har været væk, har Bianca igen brugt meget tid med Celina derhenne)

Det er skønt, at man som forældre, har kunnet berige sine børn med deres søskende. Og jeg håber at de for altid vil være der for hinanden!

Jeg forstår godt Jeres beslutning om, ikke at få flere børn.
Men jeg forstår også godt, at det er en "sorg", som lige tager lidt tid at forene sig med - tanken om én mere, at det ikke længere bliver aktuelt.

Spændende med arbejde ....men ja, også hårdt at gå i uvished.
Jeg håber du finder det helt rigtige, som du vil blive glad for. Uanset hvad du går og pusler med i tankerne. Du er dygtig, så du kan lave lige hvad du ønsker!! Husk ikke at være usikker på dig selv   Gær det som før DIG glad!!

Hehe, hvor hyggeligt, at der er gået husmor i dig. Det tror jeg godt Kenneth kunne ønske sig, at der var lidt mere af i mig 

KNUS herfra..... jeg må hellere forsøge at lave lidt forberedelser til eksamen igen nu. jeg sidder på skolen og arbejder lige nu, men er gået kold i det lige nu.......og så er BABY et godt tidsfordriv, når man ikke gider sit arbejde mere  

Anmeld

14. juni 2011

Vinker

CVVE skriver:

Hvor er det dejligt at høre Rikke håber det lykkes snart.. jeg krydser og så lav lige en lille pige til min Valdemar ikke???

har lige tilføjet lidt mere på det jeg skrev først...

hihi ja en pige vil jeg super gerne ha og så ville det bestemt være fantastisk hvis hun kunne få så lækker en dreng som Valde til kæreste

Anmeld

14. juni 2011

JustAnotherName

Vinker skriver:

En dejlig tråd

Niklas Emil er og blir en dejlig dreng. Han udvikler sig rigtig meget for tiden og det er fantastisk at følge ham. Ikke mindst at se hvordan han er gået fra at være en meget bange og tilbageholdende dreng til at være den der løber fra os i Bilka og pludselig meget højt kan skrige "JOV MOAR, JEG VIL HA YOGHURT NU!!!"  Jeg føler så stor glæde ved at se at han er ved at finde ud af at det er okay at blive set og hørt, men at han også stadig kan være den stille og generte dreng ind imellem. Og han snakker og snakker, lærer nyt hver dag. Han husker bedre end sin mor og far, og skal nok fortælle os hvis der er noget vi liiiige har glemt. Åååh for pokker hvor jeg dog elsker den dreng!

Hvor er det dejligt at høre, Rikke. Det glæder mig rigtig meget for Jer.

Knus 

Anmeld

15. juni 2011

JustAnotherName

Der må da være meget mere vi kan snakke om.....??!!???   

Anmeld

15. juni 2011

Karo

Jeg er muligvis blevet snyt i en handel herinde.

Jeg købte for 3 uger siden en t-shirt, men har aldrig modtagt t-shirten og har ikke hørt fra sælger. Nu har jeg prøvet at tage kontakt, men hun svarer ikke, selv om jeg kan se hun har været online 2 gange siden jeg skrev

Anmeld

15. juni 2011

JustAnotherName

Jeg er blevet bedre til at forkæle mig selv.

Har på det seneste købt nyt tøj til mig selv. Og idag et armbånd.

Og så er jeg blevet bedre til at "blive luftet", komme ud og gøre noget.
Kun for mig. Uden de andre (mand og børn og forpligtelser og ansvar).

Jeg har været ude med min gamle klasse og spise, og drak et par sjusser i byen bagefter.

Så har jeg været til Sølunds festival sidste torsdag (en festival for handicappede og ledsagere), hvor jeg hørte Alpha Beat, Kim Larsen og Aqua.

Og i søndags kom min gode gamle veninde på besøg - Så "stak vi af", og tog ud og spiste og snakkede. Og bagefter kørte vi i parken og sad der lidt og sludrede over en cola  Så hyggeligt!

Det er sgu sundt, kan jeg mærke. At pleje SIG SELV lidt også!
Det har jeg nok ikke været aaaalt for super god til de sidste par år eller tre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.