Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Dette er en gammel tråd Jeg havde desværre en ma. Men blev hurtig gravid igen og har termin her i juni, så det er super dejligt
Dette er en gammel tråd Jeg havde desværre en ma. Men blev hurtig gravid igen og har termin her i juni, så det er super dejligt
HAHA hov, ups .. jeg fik ikke læst de gamle indlæg .. typisk mig, men tillykke med ny graviditet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JanetBJ skriver: HAHA hov, ups .. jeg fik ikke læst de gamle indlæg .. typisk mig, men tillykke med ny graviditet
He he, helt i orden! Tunsid tak!
Gud.. det kan jeg da godt se nu, ups hvor pinligt
Øv hvor ærgeligt , men det er rigtig dejligt at du venter dig igen Tillykke med det, held og lykke med det hele
Mikkala91 skriver: Gud.. det kan jeg da godt se nu, ups hvor pinligt Øv hvor ærgeligt , men det er rigtig dejligt at du venter dig igen Tillykke med det, held og lykke med det hele
He he, det gør skam ingenting! Tusind tak!
stort tillykke ved ikke hvorfor jeg tit ser '' gamle '' tråde, men de er tit på forsiden...
MariaKyedDK skriver: stort tillykke ved ikke hvorfor jeg tit ser '' gamle '' tråde, men de er tit på forsiden...
Anonym skriver: TakDenne gang, er det fordi der er en, som havde spørgsmål til testen.
TakDenne gang, er det fordi der er en, som havde spørgsmål til testen.
nårh oki go d sø nd ag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128