Hjælp til graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg havde desværre en ma. Men har termin her i juni, så det er super dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym, da vores familier endnu ikke ved vi er i gang med pb. Jeg har taget denne test til morgen, men jeg er i tvivl om den er positiv eller det måske er en skygge streg. 
(Det er en valmed test.) 

Hvad vil i mene?

den er da positiv

Anmeld

14. april 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Jeg skriver som anonym, da vores familier endnu ikke ved vi er i gang med pb. Jeg har taget denne test til morgen, men jeg er i tvivl om den er positiv eller det måske er en skygge streg. 
(Det er en valmed test.) 

Hvad vil i mene?

Fantastisk  Tillykke!! 

Anmeld

14. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

(Det er en valmed test.) 

Hvad vil i mene?

klart positiv. tillykke

Anmeld

14. april 2012

JanetBJ

Jeg tror den er positiv den ser positiv ud, tillykke

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sådan ser min kæreste's test også ud undskyld jeg skriver i din post men er lidt usikker det er MEGET nyt for os vi fandt ud af det i forgårs jeg har ikke fået taget et billed af denne hendes test men den ligner til forvæksling den der skal bare vide mig 100% sikker.

Mange gange tillykke

Dette er en gammel tråd Jeg var gravid, men mistede desværre. Jeg er nu gravid igen og har termin i juni, denne gang var min test ikke helt så tydelig som denne, jeg tror det er meget forskelligt. 

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

den er da positiv

Dette er en gammel tråd Jeg havde desværre en ma. Men blev hurtig gravid igen og har termin her i juni,   så det er super dejligt

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

klart positiv. tillykke

Dette er en gammel tråd Jeg havde desværre en ma. Men blev hurtig gravid igen og har termin her i juni,   så det er super dejligt

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Jeg tror den er positiv den ser positiv ud, tillykke

Anmeld

14. april 2012

Anonym trådstarter

Mikkala91 skriver:

Fantastisk  Tillykke!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.