Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg skriver som anonym, da vores familier endnu ikke ved vi er i gang med pb. Jeg har taget denne test til morgen, men jeg er i tvivl om den er positiv eller det måske er en skygge streg. (Det er en valmed test.) Hvad vil i mene?
Jeg skriver som anonym, da vores familier endnu ikke ved vi er i gang med pb. Jeg har taget denne test til morgen, men jeg er i tvivl om den er positiv eller det måske er en skygge streg. (Det er en valmed test.)
Hvad vil i mene?
Positiv
Kæmpe tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MillePrinsessensMor skriver: Positiv Kæmpe tillykke
Tusind tak!
Sådan så min ud 4+5 og jeg er nu 12+6 og har en aktiv lille rod i maven, så tillykke med spiren
Den er da tydeligt positiv! Tillykke!
Sådan ser min kæreste's test også ud undskyld jeg skriver i din post men er lidt usikker det er MEGET nyt for os vi fandt ud af det i forgårs jeg har ikke fået taget et billed af denne hendes test men den ligner til forvæksling den der skal bare vide mig 100% sikker.
Mange gange tillykke
positiv tillykke
100 gange tillykke med den flotte positivetest og den lille spire i maven jeg er 36+6 idag.. hehe så jeg skal snart til og føde det vare ikke længe. 22 dage til termin
MiaLarsen skriver: 100 gange tillykke med den flotte positivetest og den lille spire i maven jeg er 36+6 idag.. hehe så jeg skal snart til og føde det vare ikke længe. 22 dage til termin
He he, mon ikke også trådstarter har født nu - det er i hvert fald en lidt gammel tråd.
Men stort tillykke alligevel.
ups hehe det havde jeg ikke set.. min fejl heh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128