Hva f***** sker der??? (Anonym99 er meget forvirret!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Mauser.

Jeg ville tage en ny test, jeg aner nemlig også 3 streger ?? 

Prøv igen, ellers smut i netto og køn VALMED test, de er SUPER og der er ikke mulighed for 3 streger ! :/ hehe .. 

Hvis der kommer en svag streg nummer 2 der, så er den god nok. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Levi&LilysMor

Jeg kan desværre ikke se nr. 2 streg , men synes du skulle tage at teste med clearblue , der er både med striberne eller hvor den skriver gravid eller ikke gravid, dem stoler jeg mest på

Men tror den har lavet fejl når der er 3 streger , så en ny bliver du nød til at tage ...

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Mulleunge skriver:

Jeg ville tage en ny test, jeg aner nemlig også 3 streger ?? 

Prøv igen, ellers smut i netto og køn VALMED test, de er SUPER og der er ikke mulighed for 3 streger ! :/ hehe .. 

Hvis der kommer en svag streg nummer 2 der, så er den god nok. 

Jeg nå væbne mig med tålmodighed og se hva der sker når jeg får købt nye tests

Tak for svar, og godt råd mht test

Anmeld

13. juni 2011

Mauser.

Anonym skriver:

Jeg nå væbne mig med tålmodighed og se hva der sker når jeg får købt nye tests

Tak for svar, og godt råd mht test

Selv tak (: Jeg syntes at de der billig strimmel test er dårlige i forholdt til de VALMED test i Netto, da min var bragende positiv på valmed testen var den kun meget svag på de der billig strimmel. :/

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Oktoberbaby11 skriver:

Jeg kan desværre ikke se nr. 2 streg , men synes du skulle tage at teste med clearblue , der er både med striberne eller hvor den skriver gravid eller ikke gravid, dem stoler jeg mest på

Men tror den har lavet fejl når der er 3 streger , så en ny bliver du nød til at tage ...

Det er bare pisse irriterende 

Men ooh well, jeg må forsøge mig igen med en anden test 

Tak for svar 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym

Held og lykke med det.

Jeg tror dog ikke du får din læge til at tage en bp før du er længere henne. De fleste læger vil i hvertfald ikke. Det er noget med at det er en dyr test at få lavet og når man ikke er længere henne vil de fleste læger sige, at du enten skal være så langt henne at en gravidtetstest med det samme vil teste enten positiv eller negativ eller også at du vil begynde at bløde hvis det er en biokemisk.

Ved behandlig får man i langt de fleste tilfælde taget en blodprøve men der er det "indregnet" i den pris man betaler (hvis det er i det private) Jeg fik en gang taget en hcg prøve på en privatklinik det kostede vist et sted omkring 500 kr. (betalte fordi det ikke var i et behandligsforløb)

Anmeld

13. juni 2011

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Det er bare pisse irriterende 

Men ooh well, jeg må forsøge mig igen med en anden test 

Tak for svar 

Ja det er jo det

at den er der ...

Anmeld

3. august 2011

Anonym

Hej.

Jeg har haft præcis samme test og havde det samme svar

Er også meget usikker på hvad det betyder - har taget 5 teste - 2 hvor der kom en skyggestreg tror jeg, 1 hvor der kom som dit testsvar med control streg - og 2 tynde lyserøde streger også. Testede næste morgen efter at have fået de 3 lyserøde streger og der fik jeg to helt negative test

Er også meget forvirret må jeg indrømme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.