Hva f***** sker der??? (Anonym99 er meget forvirret!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.775 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg er megaforvirret. 

Havde første testdag efter jeg fik spiralen fjernet 9. juni. Har indtil idag ikke testet skyggen af pos, men idag lavede jeg denne mærkelige test. (Se nedenfor)

Hva ser I? og hva betyder det? Andre der har prøvet det samme med stripsen (25/ml) fra billigeteste.dk?
Deres HS (10/ml) siger negativ, men har fået at vide flere gange at de der HS ofte sku være dårligere Forvirret, det tror jeg nok!!!

Giv lige jeres besyv med!! Jeg er ved at blive skør her 4 dage over testdag!!  (Jeg kan nemlig se 3 streger.... kontrolstregen og så yderligere to tynde..... WTF)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

trunte24

Hejsa.

Jeg har kun gode erfaringer med testene fra billigtest.dk. Jeg har testet med MANGE tests der fra, og der er aldrig kommet skyggen af en streg, på nær den gang jeg var gravid. Og det er selvom jeg har ladet dem ligge i timer(dage) bagefter. Men da jeg var gravid, testede jeg 3+2 den første meget utydlige streg efter tid, og den blev bare gradvist tydeligere de næste dage!!

Min streg så ud som den på din test, så jeg tror den er der

Hilsen Line

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

trunte24 skriver:

Hejsa.

Jeg har kun gode erfaringer med testene fra billigtest.dk. Jeg har testet med MANGE tests der fra, og der er aldrig kommet skyggen af en streg, på nær den gang jeg var gravid. Og det er selvom jeg har ladet dem ligge i timer(dage) bagefter. Men da jeg var gravid, testede jeg 3+2 den første meget utydlige streg efter tid, og den blev bare gradvist tydeligere de næste dage!!

Min streg så ud som den på din test, så jeg tror den er der

Hilsen Line

Havde du også 3 streger? Jeg kan altså ikke gennemskue det!!!

Men det lyder jo som gode nyheder Hvis min test altså ser ud som din gjorde 

Anmeld

13. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg er megaforvirret. 

Havde første testdag efter jeg fik spiralen fjernet 9. juni. Har indtil idag ikke testet skyggen af pos, men idag lavede jeg denne mærkelige test. (Se nedenfor)

Hva ser I? og hva betyder det? Andre der har prøvet det samme med stripsen (25/ml) fra billigeteste.dk?
Deres HS (10/ml) siger negativ, men har fået at vide flere gange at de der HS ofte sku være dårligere Forvirret, det tror jeg nok!!!

Giv lige jeres besyv med!! Jeg er ved at blive skør her 4 dage over testdag!!  (Jeg kan nemlig se 3 streger.... kontrolstregen og så yderligere to tynde..... WTF)

Den ser da sær ud med 3 streger så vidt jeg kan se?? Jeg vil mene den er ugyldig og foreslå dig at tage en ny med det samme. 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Den ser da sær ud med 3 streger så vidt jeg kan se?? Jeg vil mene den er ugyldig og foreslå dig at tage en ny med det samme. 

Jeg tog en ny, men det var sådan en High sensitiv en af slagsen, og den var negativ 

Jeg tænker lidt jeg venter til onsdag med at tage endnu en, og er den også mrkelig, kan jeg måske få taget en blodprøve istedetfor......

Men ja, megamærkelig test 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym skriver:

Jeg tog en ny, men det var sådan en High sensitiv en af slagsen, og den var negativ 

Jeg tænker lidt jeg venter til onsdag med at tage endnu en, og er den også mrkelig, kan jeg måske få taget en blodprøve istedetfor......

Men ja, megamærkelig test 

Hmmmm hvor irriterende. Håber du snart får svar, og ellers må du få taget en blodprøve som du selv siger. 

Anmeld

13. juni 2011

trunte24

Anonym skriver:

Havde du også 3 streger? Jeg kan altså ikke gennemskue det!!!

Men det lyder jo som gode nyheder Hvis min test altså ser ud som din gjorde 

Nej min havde ikke 3 streger Jeg kunne ikke se den 3 før du nævnte at der var 3, men nu kan jeg godt se den

Tror også den er ugyldig

Ja, tag en igen om nogle dage. Jeg har for øvrigt også kun hørt dårligt om hs teste.

ps. Jeg kunne teste MEGA positiv på en æl test da jeg var gravid, som i at der næsten ikke var noget farve til kontrol stregen...

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hmmmm hvor irriterende. Håber du snart får svar, og ellers må du få taget en blodprøve som du selv siger. 

Jeg tester om et par dage, og så går jeg til lægen og får taget en BP hvis den stadig er mærkelig!!!

Tak for svar

Anmeld

13. juni 2011

Anonym skriver:

Jeg tester om et par dage, og så går jeg til lægen og får taget en BP hvis den stadig er mærkelig!!!

Tak for svar

Krydser fingre for at den er der  

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

trunte24 skriver:

Nej min havde ikke 3 streger Jeg kunne ikke se den 3 før du nævnte at der var 3, men nu kan jeg godt se den

Tror også den er ugyldig

Ja, tag en igen om nogle dage. Jeg har for øvrigt også kun hørt dårligt om hs teste.

ps. Jeg kunne teste MEGA positiv på en æl test da jeg var gravid, som i at der næsten ikke var noget farve til kontrol stregen...

Så må jegjo ud og skaffe en ÆL-test

Men der er vidst ikke noget der er åbent idag

Det må blive i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.