26+0 og 21+5 - hvad der ikke sker på 4 uger! :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Ja undskyld mit sprog, men hvor fanden blev dé 26 uger af? Her sidder jeg med pludselig kun 14 uger tilbage (+/- det løse)! Og jeg som synes 4+0-6+0 gik langsomt!

Nå, men billeder lyver ikke, og som I kan se, er der sket noget af en udvikling de sidste 4 ugers tid! Kender I det, at man ikke selv kan se det, før billederne bliver taget og holdt op mod hinanden!? For jeg kiggede med store øjne på dagens før og efter billede!  Men trods den voksende hule, der nok mere er en grotte nu, så var jeg til 2. lægebesøg i tirsdags og havde kun taget 4 kg på. Dygtig baby - du spiser bare løs

/Mette

Hvor er det bare en fin mave! Den bliver flottere og flottere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Madam Blå

MaybeBaby skriver:

Ja, det er helt tosset så hurtigt det går! og ja, mødte et vennepar der kom gående imod mig, hvor manden så siger: sig mig, skulle du ikke være gravid? Og så vendte jeg siden til og han sagde: kapoooow!!

Haha! Hvor godt! Og dejligt at man ikke kan se det forfra.. Mine elskovhåndtag er også præget af graviditeten. Så jeg er blevet en del tykkere at se på forfra. Gad godt jeg kunne lave den samme som dig

Anmeld

13. juni 2011

***S***

Der er jo sket rigtig meget på de få uger!!  Og maven sidder stadig perfekt på dig!!  Fedt med det sidste billede du har taget!!

Og ja, jeg synes os tiden går hurtig!!  Det er dejligt!

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Hvor er det bare en fin mave! Den bliver flottere og flottere!

Mange tak

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Der er jo sket rigtig meget på de få uger!!  Og maven sidder stadig perfekt på dig!!  Fedt med det sidste billede du har taget!!

Og ja, jeg synes os tiden går hurtig!!  Det er dejligt!

Der er sket næsten alt for meget på de få uger! puha... Og set på dén måde, så er der faktisk alt for længe til terminen - jeg når jo at blive badebold inden :-O

Anmeld

13. juni 2011

Levi&LilysMor

Hold da op, hvor er det da bare skønt at der sker sådan en stor udvikling  Den ser hvertfald rigtig fin ud

Håber også man kan se STOR forskel fra idag og 4 uger frem på mig

Anmeld

13. juni 2011

MaybeBaby

Oktoberbaby11 skriver:

Hold da op, hvor er det da bare skønt at der sker sådan en stor udvikling  Den ser hvertfald rigtig fin ud

Håber også man kan se STOR forskel fra idag og 4 uger frem på mig

Tro mig - der vil ske meget for dig disse uger. Prøv bare selv at gå en måned tilbage og se hvor meget der er sket med dig indtil videre. Man bliver helt forbløffet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.