26+0 og 21+5 - hvad der ikke sker på 4 uger! :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

MaybeBaby

Happiness skriver:

Ja der er godt nok sket en masse der! Men stadig en smuk mave, og dejligt at det hele sidder på maven

Jeg var også inde og dobbelt tjekke at datoerne passede for der måtte da MINDST være 6-7 uger imellem de to billeder, men nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Der er sket SUPER meget! Og det klæder dig helt fantastisk meget. Hader dig lidt for de sølle 4 kilo, men det er kun misundelse. Don't tell anyone 

Kan fortælle dig at med den weekend vi lige har haft, så siger vægten nok nærmere +8 kg ikke sådan med hyggelig spilaften og familiebesøg! men har engang vejet 115 kg så ville være så ked af, hvis der kom alt for meget vægt på, da jeg kender til kampen om at få +vægten af. Så krydser fingrer for, at jeg holder mig til de 11 kg maks men tak for de altid søde ord!

Anmeld

12. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Jeg tror det er fordi de næste 14 uger er delt op med hhv. 4 ugers arbejde, 6 ugers ferie og så 4 ugers barsel, så tror jeg, at tiden går noget hurtigere og ja jeg tjekkede din profil et par gange, da jeg regnede med at finde et nyt mavebillede af af min med-hval glæder mig til i morgen!

Mine er 10 ugers sygemelding og 4 uger barsel. Hvor vores "ferie" i år er en forlænget weekend i Løkken ved svingermor... Såå wee det bliver en fed sommer, hehe.
Ja, det må du undskylde, men han løb nærmest ud af døren, selvom jeg hverken havde pung eller hoved med, hehe. Så venter spændt på han kommer hjem igen

Anmeld

12. juni 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Hold da kæft - så så man lige en hot mamma der

Hvor er maven bare flot - det klæder dig VIRKELIG at have en babyhule midt på maven der

Ja jeg valgte så lige at holde ansigtet hemmeligt i dag, da det har en rigtig søndagsstemning men søde ord, min ven... Tak

Anmeld

12. juni 2011

Mira0911

Flot mave du har dig.. Ja tiden er da fløjet afsted.. Tænker også bare, hvor blev tiden af, selvom den tit føles rigtig laaang.... 

Anmeld

12. juni 2011

MaybeBaby

Nessie skriver:

Hvor ser det godt ud med den mave, og sjovt med det sidste billede 

Ja, det ser altså lidt sjovt ud - og ser også ofte at folk lige kigger en ekstra gang, når vi fx er nede at handle og jeg lige vender siden til

Anmeld

12. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Mine er 10 ugers sygemelding og 4 uger barsel. Hvor vores "ferie" i år er en forlænget weekend i Løkken ved svingermor... Såå wee det bliver en fed sommer, hehe.
Ja, det må du undskylde, men han løb nærmest ud af døren, selvom jeg hverken havde pung eller hoved med, hehe. Så venter spændt på han kommer hjem igen

Man skal ikke sådan kimse af Løkken i sommerperioden! Nu er jeg jo opvokset i Nordjylland, så Løkken er jo et helt barndomsminde for sig for mig men havde man nu ønsket Spanien, så er Løkken måske lidt mere tysker-præget vi skal heller ikke nogle steder i år, så kender det godt! Men så må vi bare være mere ude før baby kommer, så vi føler nok sol

Anmeld

12. juni 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Flot mave du har dig.. Ja tiden er da fløjet afsted.. Tænker også bare, hvor blev tiden af, selvom den tit føles rigtig laaang.... 

Ja det går næsten alt for hurtigt, selvom man jo altid er ivrig efter at få baby at se

Anmeld

12. juni 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Man skal ikke sådan kimse af Løkken i sommerperioden! Nu er jeg jo opvokset i Nordjylland, så Løkken er jo et helt barndomsminde for sig for mig men havde man nu ønsket Spanien, så er Løkken måske lidt mere tysker-præget vi skal heller ikke nogle steder i år, så kender det godt! Men så må vi bare være mere ude før baby kommer, så vi føler nok sol

Nu ved jeg ikke hvor du bor jo...
Men ja, løkken er et fint sted og skal også der på om 2 uger, så det er uden for sæson, men stadig i godt vejr

Magter ikke varmen allerede nu, så ikke nødvendigt med 30 grader og skrap sol hele sommeren til mig.

Anmeld

12. juni 2011

Mira0911

MaybeBaby skriver:

Ja det går næsten alt for hurtigt, selvom man jo altid er ivrig efter at få baby at se

Lige præcis... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.