26+0 og 21+5 - hvad der ikke sker på 4 uger! :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.182 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. juni 2011

MaybeBaby

Ja undskyld mit sprog, men hvor fanden blev dé 26 uger af? Her sidder jeg med pludselig kun 14 uger tilbage (+/- det løse)! Og jeg som synes 4+0-6+0 gik langsomt!

Nå, men billeder lyver ikke, og som I kan se, er der sket noget af en udvikling de sidste 4 ugers tid! Kender I det, at man ikke selv kan se det, før billederne bliver taget og holdt op mod hinanden!? For jeg kiggede med store øjne på dagens før og efter billede!  Men trods den voksende hule, der nok mere er en grotte nu, så var jeg til 2. lægebesøg i tirsdags og havde kun taget 4 kg på. Dygtig baby - du spiser bare løs

/Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

MaybeBaby

Hov hov - glemte lige mit: Now you see me, now you don't billede. Et bevis for mig selv, at det meste sidder på maven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2011

Madam Blå

Hold da op - der er virkelig sket noget Hvor er den bare blevet stor og flot!

Vildt nice, forresten, med det sidste billede hihi

Anmeld

12. juni 2011

Kofoed.

Nøj, du er jo lige så fed som mig, tihi. Lækker lækker

Tiden går hurtigt????? Øhh 3 månder og 6 dage er jo MEGA lang tid, hehe. (itvivl om jeg er utålmodig?)

Ja min kæreste hiv mig ud af sofaen i morges (middags - elsker at sove længe), for vi skulle åbenbart til pinse mærke, så nåede ikke og få taget mavebilled, men det kommer i morgen, når han er kommet hjem fra grill"aften" med gutterne

Anmeld

12. juni 2011

Happiness

Ja der er godt nok sket en masse der! Men stadig en smuk mave, og dejligt at det hele sidder på maven

Anmeld

12. juni 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Ja undskyld mit sprog, men hvor fanden blev dé 26 uger af? Her sidder jeg med pludselig kun 14 uger tilbage (+/- det løse)! Og jeg som synes 4+0-6+0 gik langsomt!

Nå, men billeder lyver ikke, og som I kan se, er der sket noget af en udvikling de sidste 4 ugers tid! Kender I det, at man ikke selv kan se det, før billederne bliver taget og holdt op mod hinanden!? For jeg kiggede med store øjne på dagens før og efter billede!  Men trods den voksende hule, der nok mere er en grotte nu, så var jeg til 2. lægebesøg i tirsdags og havde kun taget 4 kg på. Dygtig baby - du spiser bare løs

/Mette

Der er sket SUPER meget! Og det klæder dig helt fantastisk meget. Hader dig lidt for de sølle 4 kilo, men det er kun misundelse. Don't tell anyone 

Anmeld

12. juni 2011

Maalene

Hold da kæft - så så man lige en hot mamma der

Hvor er maven bare flot - det klæder dig VIRKELIG at have en babyhule midt på maven der

Anmeld

12. juni 2011

Nessie

Hvor ser det godt ud med den mave, og sjovt med det sidste billede 

Anmeld

12. juni 2011

MaybeBaby

Madam Blå skriver:

Hold da op - der er virkelig sket noget Hvor er den bare blevet stor og flot!

Vildt nice, forresten, med det sidste billede hihi

Ja, det er helt tosset så hurtigt det går! og ja, mødte et vennepar der kom gående imod mig, hvor manden så siger: sig mig, skulle du ikke være gravid? Og så vendte jeg siden til og han sagde: kapoooow!!

Anmeld

12. juni 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Nøj, du er jo lige så fed som mig, tihi. Lækker lækker

Tiden går hurtigt????? Øhh 3 månder og 6 dage er jo MEGA lang tid, hehe. (itvivl om jeg er utålmodig?)

Ja min kæreste hiv mig ud af sofaen i morges (middags - elsker at sove længe), for vi skulle åbenbart til pinse mærke, så nåede ikke og få taget mavebilled, men det kommer i morgen, når han er kommet hjem fra grill"aften" med gutterne

Jeg tror det er fordi de næste 14 uger er delt op med hhv. 4 ugers arbejde, 6 ugers ferie og så 4 ugers barsel, så tror jeg, at tiden går noget hurtigere og ja jeg tjekkede din profil et par gange, da jeg regnede med at finde et nyt mavebillede af af min med-hval glæder mig til i morgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.