Børn er til tider underlige
.
Cilas spiser godt af sin havregrød, til morgenmad, men han har jo længe nægtet at spise rugbrød, jeg har derfor gladeligt kogt øllebrød til ham, og det gjorde DP også den første tid, hun prøvede dog hver dag at servere rugbrøds ryttere for ham, og pludselig for 14 dage siden, spiste han så 1½ skive rugbrød ryttere. Jeg var nærmest i CHOK da hun fortalte det, det var en torsdag, og om fredagen nappede han så 2 skiver.....WHAT... så jeg glædede mig da det blev lørdag og vi skulle have frokost, nu skulle vi have rugbrød, men næh nej om ungen ville spise, ikke et eneste stykke fik vi ind..jeg nægtede i trods at lave øllebrød, og om søndagen gentog han samme nummer. ÆV
Mandag spiste han igen ryttere, og nu spiste han dem selv med en gaffel, ja det kørte bare for DP, men ikke for mig.......
Næste weekend overgav han sig dog alligevel, men først da jeg begyndte at tage af bordet, så spiste han 2 skiver, måske i bekymring over at skulle puttes i barnevogn ugen frokost igen

Nu er der ingen problemer, men alt skal på gaflen, æbleskiver skæres i stykker så han selv kan spise, og i aften spist han selv pølsegryde....Han er efterhånden alt ædende, selv resterne på gulvet ryger ned hvis ikke lige jeg får støvsuget i tide....... måske ville det alligevel være godt med en hund

Han spiser nu godt hele dagen, og det er bare skønt, men det holdt også hårdt længe....
Lisbeth.
Anmeld