Beklædning og fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2011

malenecl

Jeg havde en åben sygehus skjorte på og jeg SVEDTE! Vinduet var åbent helt op og det hjalp ikke engang . Fødte den 12 maj .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2011

BJL2010

Hospitalsskjorte og sportsbh kunne kun holde ud at have sportsbh'er på til sidst og der var ikke lige nogen, der sagde noget til den...så de første billeder af bebsen på mit bryst er med sportsbh

Anmeld

12. juni 2011

MorTilMalene

havde hospitalsskjorte og sokker på.. haha.. og sokkerne kom først af da jeg opdagede det ved 5 tiden om aftenen malene kom til verden kl 04:45.. heeh...

Anmeld

12. juni 2011

miinimeal

kom i mine dejlige kæmpe grimme joggin bukser og en stribet trøje, fik hospitals tøj,  undertøj, skjorte, bukser og strømper,

nægtet at tage strømperne og bukserne på, kunne ikke holde det ud,

men de endte vist med jeg fik strømper på, og fødte i bare skjorte(:

Anmeld

13. juni 2011

Aabye

Da eg ankom til sygehuset var det i nogle rigtig RIGTIG grimme grå jogging bukser, med huller og det hele, og min kære kærestes t-shirt (jeg kunne ikke vre i mit eget tøj til sidst.. Nåååårh ja.. og bare tæer, smed skoene ude i bilen..

Da jeg fødte havde jeg intet tøj på overhovedet, kunne slet ikke holde det ud.. Det var AAAAAAAAALT for varmt.. Men da jeg så havde født måtte jeg have en varmelampe over mig fordi jeg simpelthen frøs så meget selvom jeg havde fået tøj og strømper på igen... 

Anmeld

13. juni 2011

Sofia

Jeg havde vist bare en hospitalsskjorte på.. og nogle af de der store trusser de har på hospitalet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.