Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Da jeg kom på sygehuset havde jeg en blå trøje og sorte bukser på .. Efter at have været på modtagelsen fik jeg en skjorte på .. og den havde jeg på sammen med mine egne trusser .. Da jeg fik presseveer tog min jm trusserne af ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Strømper, hospitalsskjorte og selvfølgelig bar røv. Frækt
Først en løs storblomstret sommertop og mine elskede graviditetsjogginbukser , men ret hurtigt smed jeg det hele.
første gang
ankom i afslapnings tøj men det var vådt så syghus tøj på til mig født med åben trøje og bar røv
2 gang
ankom i afslapnings tøj skulle i bad længer ned af gangen og endt men at føde nøgen da den var våd da de ikke fik mig helt tør ind skulle lige 4 sture ned med prasse veer puha lang tur trod snart han var kommet på gangen
MissChrista skriver: hej damer Sad lige og tænkte på, hvad for noget tøj I havde på til fødslen? altså mener om i kun havde undertøj, intet tøj, en trøje, en hospitalsskjorte osv osv ??Fik nemlig at vide igår af min kæreste, at jeg nægtede at have tøj på :;P Så jeg har åbenbart født helt nøgen haha. Det ligner ellers ikke mig (Kan ikke huske jeg ikke havde tøj på da jeg kom til hospitalet.. De havde sendt mig hjem op til flere gange, og da vi så ankom for sidste gang var jeg 9 cm åben og i så mange smerter at jeg kun husker brudstykker af det) .. Så jeg har ligget helt nøgen i 5 timer og nægtet tøj hihi hvad med jer?
hej damer Sad lige og tænkte på, hvad for noget tøj I havde på til fødslen? altså mener om i kun havde undertøj, intet tøj, en trøje, en hospitalsskjorte osv osv ??Fik nemlig at vide igår af min kæreste, at jeg nægtede at have tøj på :;P Så jeg har åbenbart født helt nøgen haha. Det ligner ellers ikke mig (Kan ikke huske jeg ikke havde tøj på da jeg kom til hospitalet.. De havde sendt mig hjem op til flere gange, og da vi så ankom for sidste gang var jeg 9 cm åben og i så mange smerter at jeg kun husker brudstykker af det) .. Så jeg har ligget helt nøgen i 5 timer og nægtet tøj hihi
hvad med jer?
jeg havde bare alm. graviditetsbukser og graviditets trøje på, på vej til sygehuset, men fik så en hospitalstrøje og net trusser (sexy) på, oppe på sygehuset men havde dog kun trøjen på under fødslen ..
til at starte med have jeg trusser og bluse fra sygehuset, men da jeg havde et lille uheld under en ve godt manden var henne efter kaffe. hihi.
så valgte jeg kun at have skjorte på og bar røv
jeg havde skjorte og strømper på, nægter at føde nøgen,nej tak:-)
hospitalsskjorte og bar røv ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128