Beklædning og fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Frk Mig

Da jeg kom på sygehuset havde jeg en blå trøje og sorte bukser på .. Efter at have været på modtagelsen fik jeg en skjorte på .. og den havde jeg på sammen med mine egne trusser .. Da jeg fik presseveer tog min jm trusserne af .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Bavianis

Strømper, hospitalsskjorte og selvfølgelig bar røv. Frækt

Anmeld

11. juni 2011

Rosa

Først en løs storblomstret sommertop og mine elskede graviditetsjogginbukser , men ret hurtigt smed jeg det hele. 

Anmeld

11. juni 2011

NinaNymannMadsen

havde en kjole på på vej til hospitalet. under fødslen havde jeg en bluse på fra hospitalet af.

Anmeld

11. juni 2011

lykkekevin

første gang

ankom i afslapnings tøj men det var vådt så syghus tøj på til mig født med åben trøje og bar røv

2 gang

ankom i afslapnings tøj skulle i bad længer ned af gangen og endt men at føde nøgen da den var våd da de ikke fik mig helt tør ind skulle lige 4 sture ned med prasse veer puha lang tur trod snart han var kommet på gangen

Anmeld

11. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

MissChrista skriver:

hej damer
Sad lige og tænkte på, hvad for noget tøj I havde på til fødslen? altså mener om i kun havde undertøj, intet tøj, en trøje, en hospitalsskjorte osv osv ??
Fik nemlig at vide igår af min kæreste, at jeg nægtede at have tøj på :;P Så jeg har åbenbart født helt nøgen haha. Det ligner ellers ikke mig (Kan ikke huske jeg ikke havde tøj på da jeg kom til hospitalet.. De havde sendt mig hjem op til flere gange, og da vi så ankom for sidste gang var jeg 9 cm åben og i så mange smerter at jeg kun husker brudstykker af det) ..

Så jeg har ligget helt nøgen i 5 timer og nægtet tøj hihi

hvad med jer?

jeg havde bare alm. graviditetsbukser og graviditets trøje på, på vej til sygehuset, men fik så en hospitalstrøje og net trusser (sexy) på, oppe på sygehuset  men havde dog kun trøjen på under fødslen ..

Anmeld

11. juni 2011

de-wett

til at starte med have jeg trusser og bluse fra sygehuset, men da jeg havde et lille uheld under en ve  godt manden var henne efter kaffe. hihi.

så valgte jeg kun at have skjorte på og bar røv

Anmeld

11. juni 2011

JonTri

Har født med bar røv og strømper... Havde ved ankomst samme trøje på som da jeg sku føde Jonathan:-).

Anmeld

11. juni 2011

Muffinmus

jeg havde skjorte og strømper på, nægter at føde nøgen,nej tak:-)

Anmeld

11. juni 2011

baby012

hospitalsskjorte og bar røv .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.