Beklædning og fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.547 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

Mor Christa

hej damer
Sad lige og tænkte på, hvad for noget tøj I havde på til fødslen? altså mener om i kun havde undertøj, intet tøj, en trøje, en hospitalsskjorte osv osv ??
Fik nemlig at vide igår af min kæreste, at jeg nægtede at have tøj på :;P Så jeg har åbenbart født helt nøgen haha. Det ligner ellers ikke mig (Kan ikke huske jeg ikke havde tøj på da jeg kom til hospitalet.. De havde sendt mig hjem op til flere gange, og da vi så ankom for sidste gang var jeg 9 cm åben og i så mange smerter at jeg kun husker brudstykker af det) ..

Så jeg har ligget helt nøgen i 5 timer og nægtet tøj hihi

hvad med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

KamillaT

på vej til fødegangen havde jeg det grimmeste lyslilla joggingsæt på  men det var behageligt 

under fødslen havde jeg kun en sygehus skjorte på.

Anmeld

11. juni 2011

Maddox

Første gang fødte jeg nøgen - fødte nemlig i vand!

Anden gang, hvor jeg fødte "på land" havde jeg en hospitalsskjorte på..

Anmeld

11. juni 2011

Mor Christa

KamillaT skriver:

på vej til fødegangen havde jeg det grimmeste lyslilla joggingsæt på  men det var behageligt 

under fødslen havde jeg kun en sygehus skjorte på.

hihi.. Aner ikke hvad jeg havde på på vej til sygehuset ..

Anmeld

11. juni 2011

2babygirls

MissChrista skriver:

hej damer
Sad lige og tænkte på, hvad for noget tøj I havde på til fødslen? altså mener om i kun havde undertøj, intet tøj, en trøje, en hospitalsskjorte osv osv ??
Fik nemlig at vide igår af min kæreste, at jeg nægtede at have tøj på :;P Så jeg har åbenbart født helt nøgen haha. Det ligner ellers ikke mig (Kan ikke huske jeg ikke havde tøj på da jeg kom til hospitalet.. De havde sendt mig hjem op til flere gange, og da vi så ankom for sidste gang var jeg 9 cm åben og i så mange smerter at jeg kun husker brudstykker af det) ..

Så jeg har ligget helt nøgen i 5 timer og nægtet tøj hihi

hvad med jer?

Her er jeg, en time efter epi-søvn, SÅ klar til at føde........... 4 timer senere kom hun først haha.. Men havde den top på og bar røv
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2011

AnneBJ

Åben hospitalsskjorte og bar røv

Anmeld

11. juni 2011

132319

Begge gange hospitalstøj og er endt splitternøgen begge gange, kunne simpelthen ikke holde ud at have tøj på

Anmeld

11. juni 2011

B&J

Hospital skjorte og trusser og strømper i starten og kom så af strømperne fordi det var for varmt og senere trusserne så jeg kunne komme på wc og ellers var det bar rumpe

Anmeld

11. juni 2011

akskovmose

Jeg har født i en hospitalundertrøje alle 3 gange, og mine store strikkede strømper.. Ved min 2. fødsel troede jordemoderen at hun skulle tage mine strømper af, NIX fingerne væk.. Jeg har altid frosset mine fødder under fødslerne, så strikkede strømer er en uundværlig ting for mig.. 

Anmeld

11. juni 2011

Saram

Ankom i de3t grimmeste jogging tøj ever.. Da vi kom der ind fik jeg hospitalskjorte, hospitalstrusser (med KÆMPE bind i da jeg blødte rigtig meget efter hindeløsningen) og hospitalts sokker på. Sokkerne og trusserne røg af da jeg fik lov til at presse.

// Sara Alrø, som er stolt over at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.