Positiv test? Jeg er helt rundt på gulvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

NinaNymannMadsen

der er 2 streger og når de er kommet inden for tidsrammen er den rigtig nok positiv så tillykke med spiret i mavsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Moar2011

tillykke

hvad sagde manden

Anmeld

11. juni 2011

LilleMie

Mille83 skriver:

Weeeeee gør det og husk og opdatere herinde...

Han blev selvfølgelig vildt glad og tilgav mig hurtigt, at jeg havde vækket ham, selv om hans tømmermænd er ret slemme! Så nu er han helt vågen sendt til bageren efter rundstykker og jordbærkage, for i dag skal der fejres!

Han forstår det stadig ikke helt, men vi har snakket og hygget den sidste times tid. Så vil min glæde vil ingen ende tage.

Anmeld

11. juni 2011

LilleMie

NNM skriver:

der er 2 streger og når de er kommet inden for tidsrammen er den rigtig nok positiv så tillykke med spiret i mavsen.

Mange tak, jeg er bare så glad og rundt på gulvet lige nu. Tænk at der er liv i min mave, nu skal den lille bare lige blive der i ca. 8 måneder mere 

Anmeld

11. juni 2011

LilleMie

Babyklar skriver:

tillykke

hvad sagde manden

Han blev rigtig glad og skulle lige se testen et par gange før han forstod det (og forstår det nok stadig ikke helt). Men nu er han sendt til bageren efter jordbærkage og rundstykker, så det er bare en fantastisk morgen.

Anmeld

11. juni 2011

NinaNymannMadsen

LilleMie skriver:

Mange tak, jeg er bare så glad og rundt på gulvet lige nu. Tænk at der er liv i min mave, nu skal den lille bare lige blive der i ca. 8 måneder mere 

så lidt.
det er bare dejligt når der er liv der inde. og håber og tror da den bette bliver der inde så længe den skal.

Anmeld

11. juni 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg vil også sige den er positiv, så stort tillykke

Anmeld

11. juni 2011

TrineMine86

LilleMie skriver:

Er helt rundt på gulvet, er den virkelig positiv?    Godt nok svagt, men dog 2 streger inden for testtiden. Jeg tør ikke være glad endnu, jeg ryster helt og min mave gør ondt, ligesom inden en eksamen.

Skal jeg vække manden i sengen? Han var på druk i går, så hvis det er falsk alarm, synes jeg bare han skal sove videre. Men der er jo 2 streger (selvom den ene er svag), så selvfølgelig skal han også vide det med det samme .

Fuck hvor er jeg bare rundt på gulvet!!!!!

Hjælp mig til at finde ud af, hvad jeg skal tænke eller tro!!!!

helt klart positiv

TILLYKKE med den bette spire i maven, hvor er det skønt for jer

Anmeld

11. juni 2011

Mille83

LilleMie skriver:

Han blev selvfølgelig vildt glad og tilgav mig hurtigt, at jeg havde vækket ham, selv om hans tømmermænd er ret slemme! Så nu er han helt vågen sendt til bageren efter rundstykker og jordbærkage, for i dag skal der fejres!

Han forstår det stadig ikke helt, men vi har snakket og hygget den sidste times tid. Så vil min glæde vil ingen ende tage.

Åhhh hvor dejligt, stort tillykke 

Anmeld

11. juni 2011

Nessie

Tillykke med testen, og den glade mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.