Positiv test? Jeg er helt rundt på gulvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.919 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

LilleMie

Er helt rundt på gulvet, er den virkelig positiv?    Godt nok svagt, men dog 2 streger inden for testtiden. Jeg tør ikke være glad endnu, jeg ryster helt og min mave gør ondt, ligesom inden en eksamen.

Skal jeg vække manden i sengen? Han var på druk i går, så hvis det er falsk alarm, synes jeg bare han skal sove videre. Men der er jo 2 streger (selvom den ene er svag), så selvfølgelig skal han også vide det med det samme .

Fuck hvor er jeg bare rundt på gulvet!!!!!

Hjælp mig til at finde ud af, hvad jeg skal tænke eller tro!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

hekran

LilleMie skriver:

Er helt rundt på gulvet, er den virkelig positiv?    Godt nok svagt, men dog 2 streger inden for testtiden. Jeg tør ikke være glad endnu, jeg ryster helt og min mave gør ondt, ligesom inden en eksamen.

Skal jeg vække manden i sengen? Han var på druk i går, så hvis det er falsk alarm, synes jeg bare han skal sove videre. Men der er jo 2 streger (selvom den ene er svag), så selvfølgelig skal han også vide det med det samme .

Den er da tydeligt positiv! Tillykke 

Er den egentlig ikke også blevet tydeligere efter billedet?

Du er gravid! Hvor længe har I forsøgt?

Anmeld

11. juni 2011

oerbaek

LilleMie skriver:

sådanne har min set ud de 3 gange jeg har været gravid  

Så jeg tør godt sige tillykke  

Anmeld

11. juni 2011

Mille83

Jeg tør også godt sige tillykke, sådan så min test også ud  Hvor længe har i prøvet? 

Anmeld

11. juni 2011

LilleMie

Marita skriver:

Den er da tydeligt positiv! Tillykke 

Er den egentlig ikke også blevet tydeligere efter billedet?

Du er gravid! Hvor længe har I forsøgt?

Ja den er blevet lidt mere positiv, men tiden er overskredet nu, så tør ikke tro på noget, den siger efter 5 min. Men den svage streg kom efter 1 min, så den er der vel!!! 

Vi forsøgte et par måneder i efteråret, da en sommerbaby vil passe godt ind i min kæreste ferie (han er studerende med 2-3 måneders sommerferie, perfekt til barsel ). Men efter vi stoppede kunne vi alligevel ikke vente længere og har nu været i gang permanent siden januar. Så det er 5. forsøg i denne omgang og 7. i alt.

Anmeld

11. juni 2011

LilleMie

oerbaek skriver:

sådanne har min set ud de 3 gange jeg har været gravid  

Så jeg tør godt sige tillykke  

Tak, det giver mig lidt håb. Jeg fatter det bare slet ikke endnu!

Anmeld

11. juni 2011

LilleMie

Mille83 skriver:

Jeg tør også godt sige tillykke, sådan så min test også ud  Hvor længe har i prøvet? 

Mange tak.. Vi har prøvet i 5 måneder i denne omgang (og et par måneder tidligere). Jeg forstår det ikke, tror snart manden skal vækkes!!!

Anmeld

11. juni 2011

Mille83

LilleMie skriver:

Mange tak.. Vi har prøvet i 5 måneder i denne omgang (og et par måneder tidligere). Jeg forstår det ikke, tror snart manden skal vækkes!!!

Væk ham nu, gør det da  Du skal da have en og dele glæden med, han kan sove senere.....

Anmeld

11. juni 2011

LilleMie

Mille83 skriver:

Væk ham nu, gør det da  Du skal da have en og dele glæden med, han kan sove senere.....

Du har ret, det hele bliver bare så virkeligt lige pludselig. En ting er at skrive det her, noget andet er, at han også ved det!!! Jeg smutter ind til ham med det samme med testen i hånden.

Anmeld

11. juni 2011

Mille83

LilleMie skriver:

Du har ret, det hele bliver bare så virkeligt lige pludselig. En ting er at skrive det her, noget andet er, at han også ved det!!! Jeg smutter ind til ham med det samme med testen i hånden.

Weeeeee gør det og husk og opdatere herinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.