Guldklumpen uge 26 (25+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

***S***

Hold da op en fin mave!!  Det ser rigtig godt ud! Den sidder og strutter lige hvor den skal!  

Og hold op en forskel fra start til nu. Dejligt at se prinsessen vokser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

NinaNymannMadsen

du har bare sådan en fin babybule. dr lever prinsessen godt inde

Anmeld

11. juni 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Godaften skønne kvinder

Så nåede vi 25+0 - tjuu-hej hvor det går SKØNT!

Maven vokser og begynder at føle mig en smule, som en rigtig hval-woman... Men med en dejlig prinsesse i maven, så er det lige pludselig helt okay

Har lige smidt et billede med fra den dag, jeg testede positiv - pyhh en vom, jeg har fået mig - ikke så mærkeligt kærestens nye kælenavn til mig er "tykke"   

Du er blevet dyk Lækkert, men dyk

Skøn mave

Anmeld

11. juni 2011

Jemion

Du ligner bestemt ikke en hval-woman, men en smuk bade nymfe med fin babymave

Anmeld

11. juni 2011

twinny

Du har fået en rigtig flot mavse...

Anmeld

12. juni 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå - når der nu endelig sker noget, skal det også helst ske hurtigt... Må slet ikke være sjovt, at gå og vente på det ene svar efter det andet... Men hvis I først kan starte op til september, må vi tælle ned sammen søde

Er sikker på du får den smækreste, lækre babyhule inden længe

Ja, det kan kun gå for langsomt  Men jeg håber at tiden vil gå hurtigt, nu hvor det er sommer og det er nemmere at tage sig til andre ting

Tusind tak for det!

Anmeld

12. juni 2011

Papaya

Maalene skriver:

Så må I på den igen Hihi... Ej, vil godt tro, at man savner at mærke en lille filur møfle rundt derinde Men når man er gravid, glæder man sig jo bare til den lille prut kommer ud, så må hellere begynde at nyde hver dag med maven, lige pludselig er den væk 

Ja, husk at nyd det så længe det vare.. Savner også den følelse af at hun sparkede og drejede rundt i maven..  Så nyd det nyd det nyd det...!!

Anmeld

12. juni 2011

MaybeBaby

Maalene skriver:

Godaften skønne kvinder

Så nåede vi 25+0 - tjuu-hej hvor det går SKØNT!

Maven vokser og begynder at føle mig en smule, som en rigtig hval-woman... Men med en dejlig prinsesse i maven, så er det lige pludselig helt okay

Har lige smidt et billede med fra den dag, jeg testede positiv - pyhh en vom, jeg har fået mig - ikke så mærkeligt kærestens nye kælenavn til mig er "tykke"   

Uhaaaaa da da da daaaa! Ja sikke det går, men så lang tid er man går fra lækker til lækker med baby, ja så er så meget andet ligegyldigt. Og lækker OG med baby det er hvad den mave er

Anmeld

12. juni 2011

Maalene

***S*** skriver:

Hold da op en fin mave!!  Det ser rigtig godt ud! Den sidder og strutter lige hvor den skal!  

Og hold op en forskel fra start til nu. Dejligt at se prinsessen vokser!

Århh, tusind tak - hvor er du sød

Ja, hun mangler vidst ingenting derinde Hehe...

Anmeld

12. juni 2011

Maalene

NNM skriver:

du har bare sådan en fin babybule. dr lever prinsessen godt inde

Tusind tak søde - og i lige måde

Ja, tror heldigvis også, at det er et slaraffenland for hende derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.