Guldklumpen uge 26 (25+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Ja, den kom lidt bag på mig... Hehe... Men tror faktisk det var en stor kompliment, når det kom fra hende af Hun er den type, som ikke som sådan roser, hvilket jeg også har det fint med, men tror det var hendes specielle måde at sige, at min mave er blevet stor

Uhh, det vil jeg hellere end gerne hjælpe dog med at bede om og heppe for     

Ja for søren det vil hjælpe rigtig meget...  Tror desværre ikke det lige sådan stopper... 

Altså idag har jeg kunne køre med ud og hente Julie og holde afslutning i legestuen og hjem igen UDEN at have brækposen fremme, men der imod en ret SLEM kvalme kom ved køreturen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Maalene

Mira0911 skriver:

Ja for søren det vil hjælpe rigtig meget...  Tror desværre ikke det lige sådan stopper... 

Altså idag har jeg kunne køre med ud og hente Julie og holde afslutning i legestuen og hjem igen UDEN at have brækposen fremme, men der imod en ret SLEM kvalme kom ved køreturen... 

Hold da op - det er jo STORE fremskridt

Ej, det må da virkelig være hårdt, at have det sådan... Synes ikke du har haft det nemt

Anmeld

10. juni 2011

D-Micka

Maalene skriver:

Ja - det er lidt for vildt at tænke på

Forresten, så er Jamie da bare AAAAALT for lækker - kæft han er bare kær

Du har ihvertfald masser at se frem  / glæde dig til

Hehe, mange tak skal du ha' for de søde ord 

Anmeld

10. juni 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Hold da op - det er jo STORE fremskridt

Ej, det må da virkelig være hårdt, at have det sådan... Synes ikke du har haft det nemt

Det er virkelig noget øvbøvmøgtrælslort at have det sådan... Glæder mig så meget til jeg har født... 

Anmeld

10. juni 2011

Maalene

Mira0911 skriver:

Det er virkelig noget øvbøvmøgtrælslort at have det sådan... Glæder mig så meget til jeg har født... 

Det var et ord jeg ikke kendte Haha...

Åhh ja, kan slet heller ikke vente til det bliver den 23. september (+- 14 dage)

Anmeld

10. juni 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Det var et ord jeg ikke kendte Haha...

Åhh ja, kan slet heller ikke vente til det bliver den 23. september (+- 14 dage)

Hihi.... 

Tiden må gerne flyve afsted...  Føj en halsbrand jeg døjer med dagen lang... Døjer du ikke med det? 

Anmeld

10. juni 2011

Maalene

Mira0911 skriver:

Hihi.... 

Tiden må gerne flyve afsted...  Føj en halsbrand jeg døjer med dagen lang... Døjer du ikke med det? 

Nej, tror jeg døjer med alt andet Haha... Ej, bækkenløsningen og alt det vand i kroppen er ved at tage livet af mig... Århh, det er ikke sjovt

Men halsbrand lyder godt nok heller ikke rart - er jeg heldigvis sluppet udenom indtil videre, har kun masser af sure opstød

Har få gange haft lidt halsbrand - og føj det er ubehageligt... Det må jeg tage med, når jeg beder om at kvalmen og opkasten skal stoppe for dig

Anmeld

10. juni 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Nej, tror jeg døjer med alt andet Haha... Ej, bækkenløsningen og alt det vand i kroppen er ved at tage livet af mig... Århh, det er ikke sjovt

Men halsbrand lyder godt nok heller ikke rart - er jeg heldigvis sluppet udenom indtil videre, har kun masser af sure opstød

Har få gange haft lidt halsbrand - og føj det er ubehageligt... Det må jeg tage med, når jeg beder om at kvalmen og opkasten skal stoppe for dig

Bestemt ikke rart... Nåh ja har en tråd fra igår om 2. lægebesøg.. Både godt og skidt... 

Anmeld

10. juni 2011

Maalene

Mira0911 skriver:

Bestemt ikke rart... Nåh ja har en tråd fra igår om 2. lægebesøg.. Både godt og skidt... 

Uhh, læser jeg lige i morgen søde - vil til og i seng nu

Så skal jeg nok lige smide en besked, når jeg har læst den

Anmeld

10. juni 2011

Mira0911

Maalene skriver:

Uhh, læser jeg lige i morgen søde - vil til og i seng nu

Så skal jeg nok lige smide en besked, når jeg har læst den

Helt i orden... 

Kan du sove godt søde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.