Guldklumpen uge 26 (25+0) <3 <3 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.636 visninger
57 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Maalene

Godaften skønne kvinder

Så nåede vi 25+0 - tjuu-hej hvor det går SKØNT!

Maven vokser og begynder at føle mig en smule, som en rigtig hval-woman... Men med en dejlig prinsesse i maven, så er det lige pludselig helt okay

Har lige smidt et billede med fra den dag, jeg testede positiv - pyhh en vom, jeg har fået mig - ikke så mærkeligt kærestens nye kælenavn til mig er "tykke"   

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Putomanen

Jeg synes bare din mave er SÅ fin, den sidder bare super godt!!! Så selvom du måske føler dig som en hval-woman, ser du rigtig skøn ud

Anmeld

10. juni 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Godaften skønne kvinder

Maven vokser og begynder at føle mig en smule, som en rigtig hval-woman... Men med en dejlig prinsesse i maven, så er det lige pludselig helt okay

Har lige smidt et billede med fra den dag, jeg testede positiv - pyhh en vom, jeg har fået mig - ikke så mærkeligt kærestens nye kælenavn til mig er "tykke"   

Det er den smækreste mave! Den ligner min Derfor er den self. ekstra flot. Haha

Anmeld

10. juni 2011

Maalene

Putomanen skriver:

Jeg synes bare din mave er SÅ fin, den sidder bare super godt!!! Så selvom du måske føler dig som en hval-woman, ser du rigtig skøn ud

Åhh, hvor er du bare sød

Tusind mange tak - varmer helt ind

Har lige set din tråd her til aften - SKØNT, at I skal starte op på behandling inde på Riget, hvor må det være dejligt, at der endelig sker noget

Men øv øv, hvor er det surt, hvis I først kan starte op så sent - forstår fuldt ud, at du synes det er lang tid - DET ER DET OGSÅ!

Vil krydse aaaalt hvad jeg kan for, at I får lov til at starte op allerede i næste måned       

Anmeld

10. juni 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Det er den smækreste mave! Den ligner min Derfor er den self. ekstra flot. Haha

Hihi - det er nemlig sådan det skal være Haha...

Nu har jeg spekuleret længe nok - hvor har I bestilt tid til 3D-scanning?

Anmeld

10. juni 2011

Happiness

ihh altså søde! Den er bare SÅ smuk! Og slet slet ingen hval!

Men hvor er det vildt at se forskellen på de to billeder! Tænk hvor meget der sker på bare 25-26 uger!

Anmeld

10. juni 2011

Putomanen

Maalene skriver:

Åhh, hvor er du bare sød

Tusind mange tak - varmer helt ind

Har lige set din tråd her til aften - SKØNT, at I skal starte op på behandling inde på Riget, hvor må det være dejligt, at der endelig sker noget

Men øv øv, hvor er det surt, hvis I først kan starte op så sent - forstår fuldt ud, at du synes det er lang tid - DET ER DET OGSÅ!

Vil krydse aaaalt hvad jeg kan for, at I får lov til at starte op allerede i næste måned       

Det var da så lidt  Jeg håber at jeg får en lige så skøn mave som dig, når jeg når dertil!!!

Ja, det er skønt at der sker noget, og at vi skal til Riget, som har så mange kompetencer. Men jeg håber virkelig, at vi kommer igang snart.. Så det er en lidt ambivalent følelse jeg sidder med lige nu...

Anmeld

10. juni 2011

Lilje82

Maalene skriver:

Godaften skønne kvinder

Smuk mave årrrh kommer helt til at savne min gravide mave.

Anmeld

10. juni 2011

Papaya

Du bære den flot og du er ikke spor tyk, du er smuk!

God pinse..

Anmeld

10. juni 2011

Frøken J.

Maalene skriver:

Hihi - det er nemlig sådan det skal være Haha...

Nu har jeg spekuleret længe nok - hvor har I bestilt tid til 3D-scanning?

Det har vi i Hobro   http://www.graviditetsklinik.dk/ - skide gode. Det var også der vi fik trygheds  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.