Enebarn er vel også okay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Per har ikke valgt en forkert kone!!! Og du har ikke valgt at have den lidelse du har!!!! Du er et godt menneske!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Nej, jeg tror bestemt, at han trækker i land, fordi han var helt sikker på, at jeg ville blive gravid af den her behandling, og det slet ikke havde faldet ham ind, at jeg måske ikke blev. Han vil have flere børn, det har han altid sagt. Han har altid ønsket sig mange børn, og det kan jeg ikke give ham. Jeg er ked af det, fordi jeg må fratage ham for det han ønsker sig allermest, og derfor tænker jeg, at jeg måske skal give lov til en omgang mere, men jeg ved det slet slet ikke. Jeg er helt bombet oveni hovedet, og burde skrive opgave, men har mega ondt i hovedet og hele kroppen.

Jeg har sagt det til dig før, for lang lang tid siden! Du har mange jern i ilden og det er du rigtig god til! Men tab nu ikke dig selv i det her! Der er grænser for hvor mange spekulationer og del bebrejdelser et menneskeligt hoved kan holde ud! Hos os forholder det sig sådan, at min ryg siger stop for flere børn... Fordi den ville gå helt i smadder af det (siger lægerne)... Og ellers tror jeg evt godt at Maryin ville have haft et barn mere... Men det kan vi bare ikke... Men søde, tag nu den opgave først og tænk så over det bagefter! Få lidt ro på, ro til at mærke efter!

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg har sagt det til dig før, for lang lang tid siden! Du har mange jern i ilden og det er du rigtig god til! Men tab nu ikke dig selv i det her! Der er grænser for hvor mange spekulationer og del bebrejdelser et menneskeligt hoved kan holde ud! Hos os forholder det sig sådan, at min ryg siger stop for flere børn... Fordi den ville gå helt i smadder af det (siger lægerne)... Og ellers tror jeg evt godt at Maryin ville have haft et barn mere... Men det kan vi bare ikke... Men søde, tag nu den opgave først og tænk så over det bagefter! Få lidt ro på, ro til at mærke efter!

Jeg tænker også, at du om nogen må vide, hvordan det føles. Og tusind tak Karina, det varmer helt vildt meget. Og du har ret, nu må jeg lige få skriblet den her opgave færdig, og håbe at den er god nok til at bestå, mere kan jeg vist ikke forvente oven på den her rutsjebanetur.

Anmeld

11. juni 2011

Rosa

Det er jeg virkelig ked af på dine vegne  Æv, hvor må det vær hårdt at se i øjnene at ens drøm om et barn til måske ikke bliver til virkelighed alligevel  Jeg sender dig en kæmpe krammer, og håber ikke at det sidste ord er sagt i denne sag  

Kh

Rosa

Anmeld

11. juni 2011

Barbamama

Anonym skriver:

Tusind tak for din søde besked. Vi må jo gøre vores bedste for at hun ikke kommer til at savne en søsken. Og man kan vel heller ikke savne noget, som man aldrig har haft. Jeg er bare rigtig ked af det lige nu. Og kan slet slet ikke koncentrere mig om at skulle aflevere og ikke mindst skrive den her skodopgave. Jeg skal vist være heldig, hvis jeg består.

Der er sgu ikke noget at sige til at du er ked af det. Det er dælme godt nok noget af en kamel at sluge!!!! Men nej man har ikke et mindre godt liv fordi man er enebarn. I kan jo give hende nogle andre oplevelser end dem der har søskende. I vil altid have tid til hende og hun skal ikke dele sine skønne forældre med en anden. Find de positive ting hen ad vejen. Jeg ved godt I ikke kan nu og det skal I heller ikke. Nu skal der grædes ud så I kan komme hele videre. Knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.