Enebarn er vel også okay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.829 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja så meldte menustrationen sig her til aften. Det betyder, at der røg vores chance for at få flere børn lige ned i toilettet bogstaveligt talt. Jeg vræler og er helt vildt ked af det lige nu, fo havde sådan ønsket at min lille pige kunne have fået en søskende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Barbamama

Åh nej hvor er jeg ked af at høre at det ikke lykkedes for jer!!! Jeg ved ikke om der overhovedet er noget der kan trøste dig lige nu, men jeg vil da fortælle dig at jeg var enebarn indtil jeg var 13år og har haft en god barndom. Jeg har faktisk været i tvivl om vi skulle have flere fordi jeg jo ikke har prøvet at have en søster eller bror som lille og tænker derfor nogle gange at det vil være synd for Carla at blive storesøster.

Jeg er bare så ked af det på dine vegne. Jeg ved det var et stort ønske. Pyha.... Knus til dig

Anmeld

10. juni 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Ja så meldte menustrationen sig her til aften. Det betyder, at der røg vores chance for at få flere børn lige ned i toilettet bogstaveligt talt. Jeg vræler og er helt vildt ked af det lige nu, fo havde sådan ønsket at min lille pige kunne have fået en søskende.

Årh sødeste... Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne! 
Jeg forstår virkelig godt jeres ønske om flere børn og det gør ondt, når det ikke kan gå i opfyldelse...

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Åh nej hvor er jeg ked af at høre at det ikke lykkedes for jer!!! Jeg ved ikke om der overhovedet er noget der kan trøste dig lige nu, men jeg vil da fortælle dig at jeg var enebarn indtil jeg var 13år og har haft en god barndom. Jeg har faktisk været i tvivl om vi skulle have flere fordi jeg jo ikke har prøvet at have en søster eller bror som lille og tænker derfor nogle gange at det vil være synd for Carla at blive storesøster.

Jeg er bare så ked af det på dine vegne. Jeg ved det var et stort ønske. Pyha.... Knus til dig

Tusind tak for din søde besked. Vi må jo gøre vores bedste for at hun ikke kommer til at savne en søsken. Og man kan vel heller ikke savne noget, som man aldrig har haft. Jeg er bare rigtig ked af det lige nu. Og kan slet slet ikke koncentrere mig om at skulle aflevere og ikke mindst skrive den her skodopgave. Jeg skal vist være heldig, hvis jeg består.

Anmeld

10. juni 2011

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Årh sødeste... Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne! 
Jeg forstår virkelig godt jeres ønske om flere børn og det gør ondt, når det ikke kan gå i opfyldelse...

Tusind tak skal du have. Det gør så ondt indeni.

Anmeld

10. juni 2011

Karo

Jeg havde sådan håbet for jer at jeres dejlig pige skulle være storesøster. Men når nu det ikke skulle være sådan så er det jo dejligt at i fik sådan et pragt eksemplar i første hyg.

Anmeld

10. juni 2011

Ranarupta

Anonym skriver:

Tusind tak skal du have. Det gør så ondt indeni.

Ja, det forstår jeg godt...

Sådan noget forbandet l**t! 

Jeg har skrevet flere sætninger, som jeg igen har slettet - for de vil alligevel ikke hjælpe jer. Men jeg er rigtigt glad for at høre, at I har hinanden!!

Anmeld

10. juni 2011

Laulund87

Først

Maria bliver højst sandsynligt enebarn og jeg er sikker på at hun nok skal få det godt alligevel. Vi har så selv valgt at vi ikke skal have flere, så jeg kan kun forestille mig hvordan det er for jer

Ville bare sige at jeg er sikker på jeres datter nok skal få et rigtig godt liv uden søskende!

Anmeld

10. juni 2011

AnneBJ

Åh hvor gør det mig ondt for Jer! jeg kender rigtig mange enebørn, som har haft dejlige barndomme, gode venner og nu er nogle dejlige voksne mennesker! Men det er jo kun en ringe trøst, når man havde håbet på mere end et barn

Anmeld

10. juni 2011

<3

Det gør mig så ondt! masser af tanker og knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.