Enebarn er vel også okay

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

TbCp

Årh nej det er jeg ked af at høre!

Men ved du hvad... der er INTET galt i at være enebarn og de har det nøjagtig ligeså godt som alle andre børn! Og jeg er sikker på at jeres barn vokser op og synes det har fået den aller aller bedste barndom... tænk på de omgivelser jeres barn vokser op i... jer som forældre.. dyr.. det er perfekt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Ida.

Det gør mig simpelthen så ondt søde

Godt hun har en dejlig kusine!!!!!!!!

Anmeld

11. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Åh men for f****n!!!! Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne! Er der slet ingen chancer på nogen måde nogensinde??

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Åh men for f****n!!!! Jeg er virkelig ked af det på jeres vegne! Er der slet ingen chancer på nogen måde nogensinde??

Vi kan jo tage en behandlingsrunde mere, men havde på forhånd aftalt at det vil vi ikke. Nu begynder Per at trække i land, han har lige fra da jeg mødte snakket om, at han ville have mange børn, og det gør så ondt, at jeg ikke kan give ham det. Han vil gerne prøve igen siger han, hvis vi kan finde pengene til det. Jeg er i syv sind, jeg ved ikke, om jeg kan holde til en tur mere, men han vil jo så gerne.

Anmeld

11. juni 2011

anna-jonas

Sender et stort, stort knus...................andet kan jeg ikke gøre.

Må jeg spøge, hvorfor i kun ville have dette ene forsøg???

Anmeld

11. juni 2011

JustAnotherName

Ja så meldte menustrationen sig her til aften. Det betyder, at der røg vores chance for at få flere børn lige ned i toilettet bogstaveligt talt. Jeg vræler og er helt vildt ked af det lige nu, fo havde sådan ønsket at min lille pige kunne have fået en søskende.

Hvor er det trist, at det ikke skulle lykkes for Jer. Øv 

Men hvor er det til gengæld fantastisk, at I har det lille mirakkel, som trods alt lykkedes Jer at få.

Og hun vil jo ikke mangle noget, som hun aldrig har haft, og ikke har vidst.
Måske vil hun ønske, engang når hun bliver større, at hun havde haft en søster eller bror. Men det er der jo en god forklaring på, og det vil hun helt sikkert kunne forstå, som voksen.

Der er intet skidt ved at vokse op som enebarn heller.
Så for hende er der intet tab ved det, er jeg sikker på.

Men det er selvfølgelig en sorg for Jer, at være kommet dertil, hvor den drøm opgives. Og det gør mig ondt på Jeres vegne, at det ikke lykkedes, og I nu skal stå i den erkendelse og sorg.

Men I har Jeres lille pige!!!!!! - Så må hun få al kærligheden og opmærksomheden, og vide, at hun er helt speciel og enestående

Anmeld

11. juni 2011

KWL

Sender en masse knus.

Anmeld

11. juni 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Vi kan jo tage en behandlingsrunde mere, men havde på forhånd aftalt at det vil vi ikke. Nu begynder Per at trække i land, han har lige fra da jeg mødte snakket om, at han ville have mange børn, og det gør så ondt, at jeg ikke kan give ham det. Han vil gerne prøve igen siger han, hvis vi kan finde pengene til det. Jeg er i syv sind, jeg ved ikke, om jeg kan holde til en tur mere, men han vil jo så gerne.

Du må ikke tabe dig selv i det her!!!! Jeg aner ikke hvor hårdt det er at være i behandling, men jeg forestiller mig at det er sindssygt hårdt! Selvfølgelig er det også hårdt at vide at ens mand rigtig gerne vil! Og at man så skal være den som siger fra.... Trækker han i land fordi han tror at du gerne vil prøve igen måske?

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Sender et stort, stort knus...................andet kan jeg ikke gøre.

Må jeg spøge, hvorfor i kun ville have dette ene forsøg???

Der er flere grunde Mette, der er økonomien, det koster en halv bondegård hver gang, og det har vi ikke, og så er der det psykiske i det. Det er så hårdt at skulle igennem alle hormonerne og behandlingerne og ikke mindst skuffelserne, som måske kommer. Jeg havde det sidste gang og den her gang rigtig skidt både fysisk og psykisk mens behandlingerne stod på. Og sidst da vi prøvede med Dicte kom det hele så langt ud, at vi var tæt på at gå fra hinanden.
Det er svært at vide, hvornår man skal sige stop, for man kan jo altid liiiiige prøve en gang til, og det er helt vildt hårdt det der med at være uvis omkring det hele og ikke vide, hvornår man skal sige stop. Og vi havde helt fra da vi blev gravide med Dicte aftalt, at vi skulle prøve med de her fryseæg, og hvis ikke det lykkedes, jamen så var der ikke andet at gøre, end så måtte Dicte blive enebarn. Det var en hård beslutning, og den er endnu hårdere nu, hvor det så er blevet en realitet, og derfor er Per, som jo så brændende ønsker sig mindst et barn mere og så begyndt at trække i land igen. Han vil så gerne have flere børn, og det gør helt vildt ondt på mig, at jeg måtte skuffe ham endnu engang, go jeg tænker, at så skal jeg måske bukke under, og forsøge engang til. For nøj hvor har han valgt forkert kone, når nu han ønsker sig alle de børn og jeg bare ikke kan give ham det. 

Anmeld

11. juni 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Du må ikke tabe dig selv i det her!!!! Jeg aner ikke hvor hårdt det er at være i behandling, men jeg forestiller mig at det er sindssygt hårdt! Selvfølgelig er det også hårdt at vide at ens mand rigtig gerne vil! Og at man så skal være den som siger fra.... Trækker han i land fordi han tror at du gerne vil prøve igen måske?

Nej, jeg tror bestemt, at han trækker i land, fordi han var helt sikker på, at jeg ville blive gravid af den her behandling, og det slet ikke havde faldet ham ind, at jeg måske ikke blev. Han vil have flere børn, det har han altid sagt. Han har altid ønsket sig mange børn, og det kan jeg ikke give ham. Jeg er ked af det, fordi jeg må fratage ham for det han ønsker sig allermest, og derfor tænker jeg, at jeg måske skal give lov til en omgang mere, men jeg ved det slet slet ikke. Jeg er helt bombet oveni hovedet, og burde skrive opgave, men har mega ondt i hovedet og hele kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.