Kattekyllingen, 38+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Levi&LilysMor

Bliver spændende Og dejligt du snart kan se lille bebs  Gid det var mig da hehe..

Vil også prøve og gætte og siger en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

ekzunz

Gud - er det allerede ved at være nu??? Helt vildt som tiden er gået!

Jeg har vist ikke fulgt så meget med - jeg blev helt overrasket da jeg så overskriften.....

Maven ser jo bare dejlig ud - jeg kan godt forstå i glæder jeg til at se hvem den gemmer på

Anmeld

11. juni 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Din mave er flot! Og jeg tror babyen vejer 3800 når den kommer ud - kønnet tør jeg ikke at gætte på, jeg har jo kun haft ret i 50% af tilfældende herhjemme

For tiden logger jeg KUN på baby.dk for at tjekke om der er nyt i Kattekylling-føljetonen. Gregers er begyndt at spørge "Har hun født endnu?", når han kan se jeg er på baby, haha!

Jeg får altså mere og mere lyst til at mødes - ih, jeg ville ønske at I herinde var min mødregruppe!

Jeg føder aldrig, Bavian.. Sådan føles det  hvert fald. Jeg har prøvet at drive baby ud med en tur i IKEA og nu er jeg på tonic-vand-vognen. Læs: Jeg er blevet så desperat, at min logiske sans er taget på ferie, og jeg sidder tilbage med halvhjernen der bare tænker "spise søm og sniffe eddike? jamen det kan vi da godt prøve"

Jeg ville ææælske at have mødregrupe med Jer herindefra, det ville være hyggeligt! Mest fordi vi får de skønneste børn.. Eller I gør, jeg må jo åbenbart bare vente med plukveer i de næste 60 år.. OK max 21 dage til igangsættelse, men altså.. Du ved.. Man mister også evnen til at tælle

Jeg håber I har det fantastisk!!

Anmeld

11. juni 2011

otlitrom

Tak, allesammen. Præ-ammehjernen orker ikke at svare alle, men I er simpelthen fantastiske at dele med! Jeg glæder mig til at vise Jer præmien på de 3½ år venten!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.