Kattekyllingen, 38+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

Jemion

Du er så smuk, den sidder så flot på dig   Jeg gætter en lille pige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Chalala85

kitty skriver:

Nu er vi snart i mål! YAY!

Det er ved at være lidt tungt, mest pga. tiltagende plukveer og smerter "down there", fordi lille-fisen presser på. Natten til mandag vågnede jeg med smerter der blev til begyndende veer.. Efter 46 timers veer on/off uden system, og en tur på FG til strimmel gik lor*et i sig selv igen.. Sååå... Vi venter da bare

Min BA blev afleveret tirsdag morgen, så nu mangler jeg "kun" at læse.. Gæt, hvor meget det er blevet til..

Jeg håber det bliver sidste mavebillede her fra, men nu må vi se. Vægen siger + 12.. Vi venter i spænding på at se det lille myr. Pige eller dreng? Vi ved det ikke endnu, men snart!!

Ihh hvor er den fin. Glæder mig til at se indholdet Jeg gætter dog på en pige

Anmeld

10. juni 2011

joojoo

hvor r du fin held og lykke me din BA

Anmeld

10. juni 2011

TbCp

Hold da op den er vokset!!! den sidder bare så flot på dig!!!
ihh hvor jeg glæder mig til at se hvad der gemmer sig derinde!

Anmeld

10. juni 2011

Lotus86

Beautiful Meeen nu vil vi snart gerne se krølfisen i stedet for, så jeg hepper lidt videre... Håber ikke du skal vente meget længere... Det jo ikke til at holde ud, jeg er selv ved at blive C-R-A-Z-Y....

Anmeld

10. juni 2011

Nadia&Daniel

Jeg tror det er en lille pige - så nu må vi se om det holder stik  - det ligner nemlig min mave, og jeg fik en pige, men igen, jeg havde form af en drengemave pga den måde hun lå på inde i maven (hun sad nemlig fast med bagdelen i bænket).. Er spændt på kommende FB og billeder

Anmeld

10. juni 2011

Happiness

Flot mave!

Og ih hvor er du tæt på nu! Håber du snart får rigtige veer, som holder ved. Så du lige om lidt får din lille guldklump i armene!

Anmeld

10. juni 2011

Leonora

Nøj du ser fandme knald godt ud.....men glæder mig top meget til at høre din fb lige om snart

Anmeld

10. juni 2011

RiUL

Sikke en fin mave

- Jeg tror det bliver en dreng

Anmeld

10. juni 2011

JustAnotherName

Jeg tror det blir eeeeeen......... bette dæjli én   
Eller rettere, det VED jeg

Men ska jeg udfra maven prøve at gætte, så tror jeg det blir en lille dejlig DRENG!

Sikke en flot mave. Og viiiildt nok, at du allerede er så tæt på mål nu!
Jeg glæææder mig til at "møde" ham/hende.
Og til at høre om fødslen, se billeder og følge Jer fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.