Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du er så smuk, den sidder så flot på dig Jeg gætter en lille pige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Nu er vi snart i mål! YAY! Det er ved at være lidt tungt, mest pga. tiltagende plukveer og smerter "down there", fordi lille-fisen presser på. Natten til mandag vågnede jeg med smerter der blev til begyndende veer.. Efter 46 timers veer on/off uden system, og en tur på FG til strimmel gik lor*et i sig selv igen.. Sååå... Vi venter da bare Min BA blev afleveret tirsdag morgen, så nu mangler jeg "kun" at læse.. Gæt, hvor meget det er blevet til.. Jeg håber det bliver sidste mavebillede her fra, men nu må vi se. Vægen siger + 12.. Vi venter i spænding på at se det lille myr. Pige eller dreng? Vi ved det ikke endnu, men snart!!
Nu er vi snart i mål! YAY!
Det er ved at være lidt tungt, mest pga. tiltagende plukveer og smerter "down there", fordi lille-fisen presser på. Natten til mandag vågnede jeg med smerter der blev til begyndende veer.. Efter 46 timers veer on/off uden system, og en tur på FG til strimmel gik lor*et i sig selv igen.. Sååå... Vi venter da bare
Min BA blev afleveret tirsdag morgen, så nu mangler jeg "kun" at læse.. Gæt, hvor meget det er blevet til..
Jeg håber det bliver sidste mavebillede her fra, men nu må vi se. Vægen siger + 12.. Vi venter i spænding på at se det lille myr. Pige eller dreng? Vi ved det ikke endnu, men snart!!
Ihh hvor er den fin. Glæder mig til at se indholdet Jeg gætter dog på en pige
hvor r du fin held og lykke me din BA
Hold da op den er vokset!!! den sidder bare så flot på dig!!! ihh hvor jeg glæder mig til at se hvad der gemmer sig derinde!
Jeg tror det er en lille pige - så nu må vi se om det holder stik - det ligner nemlig min mave, og jeg fik en pige, men igen, jeg havde form af en drengemave pga den måde hun lå på inde i maven (hun sad nemlig fast med bagdelen i bænket).. Er spændt på kommende FB og billeder
Flot mave!
Og ih hvor er du tæt på nu! Håber du snart får rigtige veer, som holder ved. Så du lige om lidt får din lille guldklump i armene!
Sikke en fin mave
- Jeg tror det bliver en dreng
Jeg tror det blir eeeeeen......... bette dæjli én Eller rettere, det VED jeg Men ska jeg udfra maven prøve at gætte, så tror jeg det blir en lille dejlig DRENG!
Sikke en flot mave. Og viiiildt nok, at du allerede er så tæt på mål nu!Jeg glæææder mig til at "møde" ham/hende.Og til at høre om fødslen, se billeder og følge Jer fremover
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128