Kattekyllingen, 38+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.497 visninger
33 svar
0 synes godt om
10. juni 2011

otlitrom

Nu er vi snart i mål! YAY!

Det er ved at være lidt tungt, mest pga. tiltagende plukveer og smerter "down there", fordi lille-fisen presser på. Natten til mandag vågnede jeg med smerter der blev til begyndende veer.. Efter 46 timers veer on/off uden system, og en tur på FG til strimmel gik lor*et i sig selv igen.. Sååå... Vi venter da bare

Min BA blev afleveret tirsdag morgen, så nu mangler jeg "kun" at læse.. Gæt, hvor meget det er blevet til..

Jeg håber det bliver sidste mavebillede her fra, men nu må vi se. Vægen siger + 12.. Vi venter i spænding på at se det lille myr. Pige eller dreng? Vi ved det ikke endnu, men snart!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

lukasmor

kitty skriver:

Nu er vi snart i mål! YAY!

Det er ved at være lidt tungt, mest pga. tiltagende plukveer og smerter "down there", fordi lille-fisen presser på. Natten til mandag vågnede jeg med smerter der blev til begyndende veer.. Efter 46 timers veer on/off uden system, og en tur på FG til strimmel gik lor*et i sig selv igen.. Sååå... Vi venter da bare

Min BA blev afleveret tirsdag morgen, så nu mangler jeg "kun" at læse.. Gæt, hvor meget det er blevet til..

Jeg håber det bliver sidste mavebillede her fra, men nu må vi se. Vægen siger + 12.. Vi venter i spænding på at se det lille myr. Pige eller dreng? Vi ved det ikke endnu, men snart!!

Jeg vil gerne gætte på et køn!!

Det ligner nemlig min mave da jeg var gravid, på en prik!!
Da jeg så den skulle jeg da lige se hvad køn det var men i ved det ikke kan jeg se, så jeg gætter på en lille dreng

Anmeld

10. juni 2011

MLT

Jeg tror også, at det bliver en dreng! 

Anmeld

10. juni 2011

Ryberg

hvor er det bare en absolut flot mave! Hvor har det bare været skægt at følge dig...

Håber snart at lillefisen kommer ud til dig

Anmeld

10. juni 2011

Frøken J.

Sig mig, er den ikke pludselig blevet meget større? Sådan mere spids i det? Den er bare så flot!!

Anmeld

10. juni 2011

otlitrom

Frøken J. skriver:

Sig mig, er den ikke pludselig blevet meget større? Sådan mere spids i det? Den er bare så flot!!

Jeg tror lidt det er vinklen, og så hvordan baby ligger. Den ligger med hovedet nedad og måsen lige ved navlen.. Så den tynger godt udad på billedet. Nogle gange er den nærmest firkantet For det meste er den bare skæv!

Faktisk føles den mindre, oppe fra min synsvinkel, fordi den er sunket så meget.. Jeg ved det ikke. Men baby vokser, og det gør jeg ikke!

Anmeld

10. juni 2011

otlitrom

Lukasmor skriver:

Jeg vil gerne gætte på et køn!!

Det ligner nemlig min mave da jeg var gravid, på en prik!!
Da jeg så den skulle jeg da lige se hvad køn det var men i ved det ikke kan jeg se, så jeg gætter på en lille dreng

Der er mange der siger dreng. Han skal være velkommen

Ih, jeg glæder mig!!

Anmeld

10. juni 2011

otlitrom

MichelleLjungberg skriver:

Jeg tror også, at det bliver en dreng! 

Vi får at se. Vi tror selv det bliver en pige.. Men det er kun en idé vi har.. Vi ved det ikke!

Anmeld

10. juni 2011

otlitrom

KittyGirl skriver:

hvor er det bare en absolut flot mave! Hvor har det bare været skægt at følge dig...

Håber snart at lillefisen kommer ud til dig

Det har været sjovt at dele.. Mest fordi jeg har skrevet lidt noter til hvert billede, og nu -helt ubevidst- har en "dagbog" over, hvad der har rørt sig i ugerne!

Nu håber jeg snart jeg kan dele billeder af fisen uden for swimmingpoolen

Anmeld

10. juni 2011

lukasmor

kitty skriver:

Der er mange der siger dreng. Han skal være velkommen

Ih, jeg glæder mig!!

Det kan jeg godt forstå! Åhh den kærlighed når barnet kommer op på maven - ville jeg gerne opleve igen og igen og igen!!

Håber du får en dejlig fødsel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.