Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: Eeeej søde - du er bare SÅÅÅÅÅ flot - den mave sidder bare helt perfekt på dig - så smuk du er
Eeeej søde - du er bare SÅÅÅÅÅ flot - den mave sidder bare helt perfekt på dig - så smuk du er
Tark smukke!
Selv om den sidder meget lavt efterhånden... Men det er jo kun en god ting Selv om det nok ingen betydning har for hvornår lillemanden har tænkt sig at komme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Happiness skriver: Tark smukke! Selv om den sidder meget lavt efterhånden... Men det er jo kun en god ting Selv om det nok ingen betydning har for hvornår lillemanden har tænkt sig at komme
Lad os håbe, at det er tegn på, at han snart er på vej ud til jer
Maalene skriver: Lad os håbe, at det er tegn på, at han snart er på vej ud til jer
Jep. Om en uge er han jo fuldbåren. Så derefter kan han bare komme an
Happiness skriver: Jep. Om en uge er han jo fuldbåren. Så derefter kan han bare komme an
Åhh, hvor kan jeg godt forstå dig søde
Her modtages lillepigen også med stor glæde fra uge 37+0
Maalene skriver: Åhh, hvor kan jeg godt forstå dig søde Her modtages lillepigen også med stor glæde fra uge 37+0
Forstår jeg godt Går det ellers godt med maven? Er du begyndt at kunne mærke liv lidt mere?
Happiness skriver: Forstår jeg godt Går det ellers godt med maven? Er du begyndt at kunne mærke liv lidt mere?
Ja, det kan du tro søde - bøvler bare med masser af vand i kroppen, så det gør lidt av i alle ledene
Ja, lidt... Men synes ikke jeg mærker hende så meget... Min læge sagde i onsdags, at hun lå med hovedet nedad og ikke troede, at hun ville flytte sig... Så tror måske hun ligger med rumpetten ud mod maveskindet, så hun sparker indad i stedet for, og så er det nok kun hendes næver jeg mærker... Men aner det ikke, bare en lille teori
Er jeres guldklump meget aktiv nu her? Er I kommet nærmere et navn?
Maalene skriver: Ja, det kan du tro søde - bøvler bare med masser af vand i kroppen, så det gør lidt av i alle ledene Ja, lidt... Men synes ikke jeg mærker hende så meget... Min læge sagde i onsdags, at hun lå med hovedet nedad og ikke troede, at hun ville flytte sig... Så tror måske hun ligger med rumpetten ud mod maveskindet, så hun sparker indad i stedet for, og så er det nok kun hendes næver jeg mærker... Men aner det ikke, bare en lille teori Er jeres guldklump meget aktiv nu her? Er I kommet nærmere et navn?
Har heldigvis ikke så meget vabd i kroppen. Men sidder så også ned det meste af dagen, så det hjælper nok på det Hvornår går du på barsel? Så må du afsætte tid til at have stængerne i vejret og slappe af.
Ja så kan du jo ikke mærke hendes spark så meget. Jeg mærker ikke så meget spark mere. Kun rumsteren rundt. Når han møver sin numse fra side til side... Det er han ret god til Igår følte jeg at han vrikkede med måsen hele dagen... Så tror måske også han gør det i søvne. Ellers er det en MEGET vågen baby jeg får!!!
Vi er stadig kun nået til Jonathan eller victor... Nu må vi se. Tror først vi finder ud af det når han er kommet ud. Kan jo være det blir et helt 3....
Happiness skriver: Har heldigvis ikke så meget vabd i kroppen. Men sidder så også ned det meste af dagen, så det hjælper nok på det Hvornår går du på barsel? Så må du afsætte tid til at have stængerne i vejret og slappe af. Ja så kan du jo ikke mærke hendes spark så meget. Jeg mærker ikke så meget spark mere. Kun rumsteren rundt. Når han møver sin numse fra side til side... Det er han ret god til Igår følte jeg at han vrikkede med måsen hele dagen... Så tror måske også han gør det i søvne. Ellers er det en MEGET vågen baby jeg får!!! Vi er stadig kun nået til Jonathan eller victor... Nu må vi se. Tror først vi finder ud af det når han er kommet ud. Kan jo være det blir et helt 3....
Sidder også ned det meste af dagen, men det afholder desværre ikke vandet fra at komme
Går fra 4 uger før - så 20 dage til sommerferie i dag - 20 arbejdsdage igen og så hedder det BARSEL
Haha - hvor lyder det bare sødt Det er en rigtig lille lækker samba-danser I har på vej
Ja, det kan godt være, I skal se ham først... Haha... Kan også være, at det bliver MEGET sværere at vælge, når I først har set ham
Men kan rigtig rigtig godt lide begge navne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128