Lillemandens bolig 36+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2011

RiUL

Sikke en fin mave  

- Men virkelig dum oplevelse hos JM, hvor er det bare irriterende at hun skal sige sådan noget p*s.. Har du JM ude på Sundholmsvej??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2011

Happiness

RiUL skriver:

Sikke en fin mave  

- Men virkelig dum oplevelse hos JM, hvor er det bare irriterende at hun skal sige sådan noget p*s.. Har du JM ude på Sundholmsvej??

Ja det var latterligt. Vi stod som 2 store spørgsmålstegn bagefter... Men blev så paffe, at vi ikke sagde noget mens vi var der.

Jep har jordemoder der Men har kun ros til overs for vores normale jordemoder. Hun er bare skøn!

Anmeld

10. juni 2011

RiUL

Happiness skriver:

Ja det var latterligt. Vi stod som 2 store spørgsmålstegn bagefter... Men blev så paffe, at vi ikke sagde noget mens vi var der.

Jep har jordemoder der Men har kun ros til overs for vores normale jordemoder. Hun er bare skøn!

Jeg var godt nok også blevet gal!

Hvem er din normale jordemoder?  

Anmeld

10. juni 2011

Happiness

RiUL skriver:

Jeg var godt nok også blevet gal!

Hvem er din normale jordemoder?  

Det er Susanne Hvem er din?

Anmeld

10. juni 2011

RiUL

Happiness skriver:

Det er Susanne Hvem er din?

Okay Jeg havde først en der var gravid, men nu er hun på barsel Og nu har jeg så lige fået Fie, en ung en, med piercinger Hehe..

Hvem var hende du havde den dårlige oplevelse med?

Anmeld

10. juni 2011

Happiness

RiUL skriver:

Okay Jeg havde først en der var gravid, men nu er hun på barsel Og nu har jeg så lige fået Fie, en ung en, med piercinger Hehe..

Hvem var hende du havde den dårlige oplevelse med?

Kan ikke huske hendes navn, men vil heller ikke skrive det offentligt. Men hun havde ikke mange piercinger

Susanne er lidt ældre, men super sej Hun tager ikke tingene så tungt, men er alligevel alvorlig. Og så passer hun bare godt til os

Anmeld

10. juni 2011

Najsen86

Godt at du har fået en ny tid.. det var da en mærkelig jordemoder at

behandle dig på den måde...

Anmeld

10. juni 2011

Happiness

Najsen86 skriver:

Godt at du har fået en ny tid.. det var da en mærkelig jordemoder at

behandle dig på den måde...

Ja meget. Troed først det bare var mig. Men min kæreste havde det på samme måde. Og der plejer at skulle meget til at han bliver chokeret...

Hun hilste slet ikke på ham, og henvendte sig kun til ham da hun nævnte det med at 80% går fra hinanden...

Tak for tilliden tænker man så bare....

Anmeld

10. juni 2011

RiUL

Happiness skriver:

Kan ikke huske hendes navn, men vil heller ikke skrive det offentligt. Men hun havde ikke mange piercinger

Susanne er lidt ældre, men super sej Hun tager ikke tingene så tungt, men er alligevel alvorlig. Og så passer hun bare godt til os

Nej selvfølgelig ikke  

Men dejligt at I kunne få en ny tid, hos jeres sædvanelige JM  

Anmeld

10. juni 2011

Maalene

Eeeej søde - du er bare SÅÅÅÅÅ flot - den mave sidder bare helt perfekt på dig - så smuk du er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.