Antal som har termin i Januar :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Louiiiise

Udover jeg synes det er super synd for dig. Så synes jeg også det må være super hårdt for ham ikke at kunne være med til fødslen.

At møde sit barn for første gang.

Der er da noget man må kunne gøre. Altså det kan da ikke passe. Kan han ikke snakke med fagforeningen?

Men op med humøret, alting bliver nemmere, når man står i det. Tror det kommer helt narturlig for dig. Så må du tage i mod alt dem hjælp din familie og venner vil give dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

-Sigrid-

Louiiiise skriver:

Hej tøser

Hvor mange er vi der har termin i Januar.

Kom frem tøser

Hvornår har i termin

Jeg har selv termin d. 13 Januar, men nu må vi se om de rykker på terminen til NK scanningen

Louise 9+0

Har termin d. 3/1 Så ved ikke engang hvad år jeg føder  

Anmeld

13. juni 2011

-Sigrid-

Camulla skriver:

Jeg var til lægen i tirsdags og blev sat til d. 11. januar. Spændende spændende... Håber bare ikke at jeg her 2. gang føder før tid, for vil gerne have jul og nytår overstået helt 

Er jeg den eneste som tænker sådan??

Og tillykke til jer alle!

Nope, jeg håber MEGET på at gå tiden ud, men som 1. gangs er der stor sandsynlighed for det 

Anmeld

13. juni 2011

Vivian87

Louiiiise skriver:

Udover jeg synes det er super synd for dig. Så synes jeg også det må være super hårdt for ham ikke at kunne være med til fødslen.

At møde sit barn for første gang.

Der er da noget man må kunne gøre. Altså det kan da ikke passe. Kan han ikke snakke med fagforeningen?

Men op med humøret, alting bliver nemmere, når man står i det. Tror det kommer helt narturlig for dig. Så må du tage i mod alt dem hjælp din familie og venner vil give dig

Vi har snakket med fagforeningen, men han har ikke krav på at være der til fødslen, han har først krav på 2 ugers barsel fra den dag jeg kommer hjem fra sygehuset.. Men vi har skrevet til rederiet og de har sagt at de nok skal have det med i deres overvejelser når planerne laves (de er ikke lavet så langt frem i tiden) men at de desværre ikke kan love os at det kan lade sig gøre men prøver at lade være med at spekulere for meget i det, der er jo 6,5 måned endnu så måske en løsning melder sig man har lov at håbe

Anmeld

14. juni 2011

Nitz - <3 David

Jeg har termin ca. 19/1 Men det kan jo være den bliver flyttet til NF.

Jeg er 8+6 idag ( d.14/6)

Anmeld

14. juni 2011

Kris89

Nitz skriver:

Jeg har termin ca. 19/1 Men det kan jo være den bliver flyttet til NF.

Jeg er 8+6 idag ( d.14/6)

Tillykke selvom det lyder mærkeligt, jeg er sat til 20/1 men er kun  8+4 ???

Anmeld

14. juni 2011

Nitz - <3 David

Kris89 skriver:

Tillykke selvom det lyder mærkeligt, jeg er sat til 20/1 men er kun  8+4 ???

Jeg mener jeg kom frem til datoen i terminsberegner. jeg var til scanning sidste onsdag. og der sagde hun jeg var i starten af uge 8 Så det var det jeg regnede 8+6 ud fra Men jeg ved det jo mere præcis til NF om et par uger  

Anmeld

15. juni 2011

Kris89

Nitz skriver:

Jeg mener jeg kom frem til datoen i terminsberegner. jeg var til scanning sidste onsdag. og der sagde hun jeg var i starten af uge 8 Så det var det jeg regnede 8+6 ud fra Men jeg ved det jo mere præcis til NF om et par uger  

Okay Håber bare jeg så er et par dage længere henne end beregnet

Anmeld

16. juni 2011

lotte32

Hæj... 

Jeg har termin med mit 3.barn d.2.januar

meeen regner/håber nu liiidt med at det bliver før, da de to store er kommet hhv. 4 og 3 uger før termin

Lotte Ø.

Anmeld

16. juni 2011

Kageelsker

Jeg er idag 10 + 5 (d. 16/6) og har termin d. 7 januar 2012 (ifølge sidste scanning)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.