Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser
Hvor mange er vi der har termin i Januar.
Kom frem tøser
Hvornår har i termin
Jeg har selv termin d. 13 Januar, men nu må vi se om de rykker på terminen til NK scanningen
Louise 9+0
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Louiiiise skriver: Hej tøser Hvor mange er vi der har termin i Januar. Kom frem tøser Hvornår har i termin Jeg har selv termin d. 13 Januar, men nu må vi se om de rykker på terminen til NK scanningen Louise 9+0
14 januar og er også 9+0 dags dato den 10 juni
MorTilJanuar skriver: 14 januar og er også 9+0 dags dato den 10 juni
Vups lige en tak for hurtig på tasterne
8+6
idag d. 10 er jeg 8+0. eller i hvert fald i følge alm. terminsberegner... Termin 20 Januar.
Er spændt på om og hvor meget jeg bliver rykket når engang det er scanningstid.
9+1 med foreløbig termin den 12. januar
viol skriver: 9+1 med foreløbig termin den 12. januar
De ligger da godt nok trip, trap træsko pt de kære unger
Jeg er 10 + 2 og er sat til den 5 januar. Og tillykke med jeres graviditer
tilde24 skriver: Jeg er 10 + 2 og er sat til den 5 januar. Og tillykke med jeres graviditer
mange tak og i lige måde
Jeg var til lægen i tirsdags og blev sat til d. 11. januar. Spændende spændende... Håber bare ikke at jeg her 2. gang føder før tid, for vil gerne have jul og nytår overstået helt
Er jeg den eneste som tænker sådan??
Og tillykke til jer alle!
Camulla skriver: Jeg var til lægen i tirsdags og blev sat til d. 11. januar. Spændende spændende... Håber bare ikke at jeg her 2. gang føder før tid, for vil gerne have jul og nytår overstået helt Er jeg den eneste som tænker sådan?? Og tillykke til jer alle!
tillykke
Min eneste tanke i forbindelse med jul/nytår er, at bare ikke barnet får fødselsdag en af de dage... Men med foreløbig termin d. 20 skulle det helst ikke ske
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128