Antal som har termin i Januar :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Carl-Emil's mor

Camulla skriver:

Jeg var til lægen i tirsdags og blev sat til d. 11. januar. Spændende spændende... Håber bare ikke at jeg her 2. gang føder før tid, for vil gerne have jul og nytår overstået helt 

Er jeg den eneste som tænker sådan??

Og tillykke til jer alle!

Jeg tænker nu mere bare jeg ikke føde den 7 januar hvor jeg selv har fødselsdag  men de to andre datoer må nu også gerne gå fri 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Louiiiise

Jeg tænker også mest på at jeg ikke skal føde d. 28 december hvor det er min fødselsdag og d. 22 december hvor min mand har fødselsdag

Tilykke til alle jer

Jeg er såå over lykkelig. Manden er bare den bedste

Anmeld

12. juni 2011

TbCp

Jeg har termin omkring d. 27. Januar, er 7+2 idag.... Jeg fødte 5 uger for tidligt sidst så håber meget at gå til termin denne gang!

Anmeld

12. juni 2011

Vivian87

Jeg er 10+5 idag, har termin d. 3 januar Og glææææder mig til vi kan fortælle det til familien

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Vivian87 skriver:

Jeg er 10+5 idag, har termin d. 3 januar Og glææææder mig til vi kan fortælle det til familien

Hvorfor har I ikke fortalt det til dem endnu?? 

Altså vi fortalte det da vi var 6+3 henne fordi hvis det nu skulle gå galt ville vores verden alligevel ramle helt sammen også ville vi syntes det var ekstra hårdt at skulle til at forklare det der 

Anmeld

12. juni 2011

Vivian87

MorTilJanuar skriver:

Hvorfor har I ikke fortalt det til dem endnu?? 

Altså vi fortalte det da vi var 6+3 henne fordi hvis det nu skulle gå galt ville vores verden alligevel ramle helt sammen også ville vi syntes det var ekstra hårdt at skulle til at forklare det der 

Min mand sejler og er derfor ikke hjemme pt, og han vil gerne være med at fortælle den store nyhed, så vi forsøger at holde det hemmeligt indtil han kommer hjem. Mange har sagt at det er dumt af os netop hvis nu det skulle gå galt, og jeg kan også sagtens følge det, men det er meget vigtigt for min mand at være med til at fortælle, da det ikke er sikkert han kan være der til fødslen, og han går glip af alle scanningerne osv. så denne ene store ting Bille han gerne være med til!

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Vivian87 skriver:

Min mand sejler og er derfor ikke hjemme pt, og han vil gerne være med at fortælle den store nyhed, så vi forsøger at holde det hemmeligt indtil han kommer hjem. Mange har sagt at det er dumt af os netop hvis nu det skulle gå galt, og jeg kan også sagtens følge det, men det er meget vigtigt for min mand at være med til at fortælle, da det ikke er sikkert han kan være der til fødslen, og han går glip af alle scanningerne osv. så denne ene store ting Bille han gerne være med til!

Det kan jeg godt forstå at han gerne vil for der er i forvejen meget man som mand jo ikke "er med til" pga man ikke har barnet i maven selv 

Uuuhi sejler som i 3 mdr ude 3 mdr hjemme?? 

Anmeld

12. juni 2011

Vivian87

MorTilJanuar skriver:

Det kan jeg godt forstå at han gerne vil for der er i forvejen meget man som mand jo ikke "er med til" pga man ikke har barnet i maven selv 

Uuuhi sejler som i 3 mdr ude 3 mdr hjemme?? 

Nej ikke endnu, for han er ikke helt færdig uddannet endnu, det blir han først næste sommer, så lige nu er han igang med hans 2. praktik periode som hedder 3 måneder ude, 2-3 uger hjemme, 3 måneder ude, 2-3 uger hjemme og 3 måneder ude, hvorefter han skal skrive BA og så er færdig... Hvilket også er grunden til at han formegentlig ikke kan være der til fødslen

Anmeld

12. juni 2011

Carl-Emil's mor

Vivian87 skriver:

Nej ikke endnu, for han er ikke helt færdig uddannet endnu, det blir han først næste sommer, så lige nu er han igang med hans 2. praktik periode som hedder 3 måneder ude, 2-3 uger hjemme, 3 måneder ude, 2-3 uger hjemme og 3 måneder ude, hvorefter han skal skrive BA og så er færdig... Hvilket også er grunden til at han formegentlig ikke kan være der til fødslen

Puuuuha sejt af dig.. 

Jeg synes 6 mdr i afghanistan er hårdt men det andet må skisme da også være hårdt...

og hvor super øvs at han måske ikke er hjemme til fødslen 

Anmeld

12. juni 2011

Vivian87

MorTilJanuar skriver:

Puuuuha sejt af dig.. 

Jeg synes 6 mdr i afghanistan er hårdt men det andet må skisme da også være hårdt...

og hvor super øvs at han måske ikke er hjemme til fødslen 

Ja det er rigtig hårdt.. Er sgu heller ikke altid sikker på jeg kan klare det :/ men det værste er næsten at han måske ikke er hjemme til fødslen også for ham..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.