Savner min William :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

lailamik

december-babyen skriver:

Kæmpe  herfra

tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

lailamik

isabellamor skriver:

det er helt i orden at være tristover det.. det er jo ganske forfærdeligt...

håber du klarer dig igennem dagen

heh dejligt at vide så er jeg ikke heelt galt på den aligevel

Takker søde  Tror jeg kommer mig efter alle de søde ord fra jer dejlige damer

Anmeld

9. juni 2011

Mauser.

lailamik skriver:

jaah nemlig! forstår slet ikke nogle mennesker  

Hmm.. neh faktiskt ikke, bare måske i dag men nej synes jeg er rimelig godt afklaret med hvad der skete, undtaget i dag also så vi har snakket om en lille en ..Meen der er altid så meget, og måske ikke lige bedste tisdspunkt, da William var en "ups"  men ønsker mig en bare så meget, og hvis nu det sker at jeg bliver gravid, jamen så er den mere end velkommen  

Ihh takk søde for alle dine søde ord  Håber også at det lykkes snart

Jeg tror at det ville være godt for dig, måske var han en "ups" men i havde stadig indstillet jer på at skulle være forældre og det er jo en KÆMPE beslutning at tage! (;

- Visse mennekser er født uden hjerne, det er min kommentar til kyniske væsener. 

Anmeld

9. juni 2011

lailamik

Mulleunge skriver:

Jeg tror at det ville være godt for dig, måske var han en "ups" men i havde stadig indstillet jer på at skulle være forældre og det er jo en KÆMPE beslutning at tage! (;

- Visse mennekser er født uden hjerne, det er min kommentar til kyniske væsener. 

Ja en baby er ihvertfald ikke en beslutning man kommer at fotryde  Håber at det bliver min tur inden ikke alt for lange, er nemlig ved at blive skruk

hehe kan ikke sige andet end AMEN til det  bare totalt enig

Anmeld

9. juni 2011

tinasmor

lailamik skriver:

Hej piger ville egentligt ikke noget med denne tråd..

Har bare en lorte dag i dag, da det skulle have været i dag jeg skulle have født Lidt mærkeligt at tænke, at jeg faktiskt nu kunne have haft en vidunderlig lille dreng  

Troede faktiskt at jeg var mere foreberedt på denne dag end jeg er Det er nu gået 20uger siden, og har egentlig fundet mig i at jeg ikke har en lille en lige nu ..men så er det de dumme følelser som kommer bare helt frem i dag  puhaa ikke så nemt ..

Nååhja bare lidt surt opstød herfra, håber i får en fortsat god dag

Jesus, pas nu godt på min søn! 

Åh føler med dig

Jeg havde det på samme måde med min søn. Jeg synes fandme det var svært.

Nu er jeg gravid igen, og det er dejligt at kunne forkusere på noget positivt og en ny dato.

stort kram til dig.

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

lailamik skriver:

Hej piger ville egentligt ikke noget med denne tråd..

Har bare en lorte dag i dag, da det skulle have været i dag jeg skulle have født Lidt mærkeligt at tænke, at jeg faktiskt nu kunne have haft en vidunderlig lille dreng  

Troede faktiskt at jeg var mere foreberedt på denne dag end jeg er Det er nu gået 20uger siden, og har egentlig fundet mig i at jeg ikke har en lille en lige nu ..men så er det de dumme følelser som kommer bare helt frem i dag  puhaa ikke så nemt ..

Nååhja bare lidt surt opstød herfra, håber i får en fortsat god dag

Jesus, pas nu godt på min søn! 

Surt...nej søde...ikke surt...aldrig surt...sorg er ikke surt...sorg er en følelse, der giver en lov til at synes at det er en møgdag og føle det man føler.
Og jeg ved præcis hvordan du har det.
Så du får lige et stort knus fra mig..og jeg vil tænde et lys for dig og din lille William.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. juni 2011

lailamik

tinasmor skriver:

Åh føler med dig

Jeg havde det på samme måde med min søn. Jeg synes fandme det var svært.

Nu er jeg gravid igen, og det er dejligt at kunne forkusere på noget positivt og en ny dato.

stort kram til dig.

Ahhr så skal du også ha en stor herfra

Ah dejligt at høre at det hjælper, håber at det også snart sker for mig   Tillykke med gradvidteten søde og dejligt at høre at man kan komme til at tænke på postive tanker nå det gælder gravidtet

Anmeld

9. juni 2011

lailamik

SussieThyssen skriver:

Surt...nej søde...ikke surt...aldrig surt...sorg er ikke surt...sorg er en følelse, der giver en lov til at synes at det er en møgdag og føle det man føler.
Og jeg ved præcis hvordan du har det.
Så du får lige et stort knus fra mig..og jeg vil tænde et lys for dig og din lille William.

Kærligst
Sussie

Hvor er du bare sød!!  jeg siger 1000 tak og halv tuder bare ved at læse dit indlæg

Anmeld

9. juni 2011

tinasmor

lailamik skriver:

Ahhr så skal du også ha en stor herfra

Ah dejligt at høre at det hjælper, håber at det også snart sker for mig   Tillykke med gradvidteten søde og dejligt at høre at man kan komme til at tænke på postive tanker nå det gælder gravidtet

Åh håber det også sker for dig snart. Vi prøvede så snart vi kunne, men der gik halvandet år, ej hvor var det en træls ventetid (men skal også siges vi have problemer med den første, så frygt ikke I også skal vente så længe)

Jeg var- som du nok kan forestille dig- rigtig nervøs meget langt hen i graviditeten. Det er blevet bedre nu hvor der ikke er så længe til. Vil bare have bebs ud, tænker at man så bedre kan holde af og beskytte når det først ligger i mine arme.

Jeg håber I kommer gennem dagen sammen.

Anmeld

9. juni 2011

SussieThyssen

lailamik skriver:

Hvor er du bare sød!!  jeg siger 1000 tak og halv tuder bare ved at læse dit indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.