Savner min William :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Mauser.

lailamik skriver:

Var desværre kommet så langt som 20 uger  ude for faresonen..skulle det hedde  

Lægen har fortalte at jeg havde et eller andet, som gjorde at jeg fik tit plukveer dog ikke noget som kunne sætte fødslen igang.. men så var der også noget med min far som gjorde at jeg fik et så stort chok at jeg græd, og fik ikke sovet i 2 dage, og dér startede mine veer

Så lægen har sagt at det helt sikkert var en blanding af de to der som satte fødslen igang

Åh nej .. Jamen ?? Så fødte du ham og så kunne han ikke leve ? hvor er det skrækkeligt, jeg føler virkelig med dig søde !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

lailamik

Nessie skriver:

Ja, man kan jo ikke rigtig forestille sig hvordan du har det.

Jeg fik en terminsdato der hed 5. nov. første gang, og da jeg nåede til den dato var jeg heller ikke meget værd, selvom jeg "kun" var 12 uger henne da jeg aborterede.

herfra, og håber du kommer nogenlunde igennem dagen

Vil ikke være ond og sige at det ikke er det samme, for synes at det altid gør ondt, ligemeget hvad så du får også en  herfra

Takker for det søde

Anmeld

9. juni 2011

lailamik

misse1986 skriver:

ville ik bare gå uden at give dig et STORT

Sender dig hermed en masse posivitive tanker og

Ahh det varmer søde

Anmeld

9. juni 2011

lailamik

Mulleunge skriver:

Åh nej .. Jamen ?? Så fødte du ham og så kunne han ikke leve ? hvor er det skrækkeligt, jeg føler virkelig med dig søde !

ja nemlig   var alt for lille og slet ikke færdig udviklet indvendig  

Og så skal man høre på dumme komentarer om at hvis han havde været født "kun" 2uger senere så havde han måske haft en chance  hvad skal jeg bruge det til?? 

Takker søde

Anmeld

9. juni 2011

Mauser.

lailamik skriver:

Og så skal man høre på dumme komentarer om at hvis han havde været født "kun" 2uger senere så havde han måske haft en chance  hvad skal jeg bruge det til?? 

Takker søde

NEJ NEJ NEJ NEEEEJ ! Jeg har det dårligt på dine vegne, ja hvad fanden kan du bruge det til ?! - Det må være svært at komme "igang" igen ? i forsøger så nu at gøre dig gravid eller hvordan søde ?? ih jeg håber at alt lykkedes dig så 

Anmeld

9. juni 2011

Mauser.

lailamik skriver:

Takker søde

NEJ NEJ NEJ NEEEEJ ! Jeg har det dårligt på dine vegne, ja hvad fanden kan du bruge det til ?! - Det må være svært at komme "igang" igen ? i forsøger så nu at gøre dig gravid eller hvordan søde ?? ih jeg håber at alt lykkedes dig så 

Anmeld

9. juni 2011

lailamik

Lukasmor skriver:

Nå det var godt! Og det er helt i orden at forkæle sig selv på sådan en dag

Nemlig virker måske lidt pivet, meeen synes da at jeg har fortjent et eller andet, selvom jeg slet ikke har råd til impuls køb hehe

Anmeld

9. juni 2011

december-babyen

Kæmpe  herfra

Anmeld

9. juni 2011

Isabella_mor

det er helt i orden at være tristover det.. det er jo ganske forfærdeligt...

håber du klarer dig igennem dagen

Anmeld

9. juni 2011

lailamik

Mulleunge skriver:

jaah nemlig! forstår slet ikke nogle mennesker  

Hmm.. neh faktiskt ikke, bare måske i dag men nej synes jeg er rimelig godt afklaret med hvad der skete, undtaget i dag also så vi har snakket om en lille en ..Meen der er altid så meget, og måske ikke lige bedste tisdspunkt, da William var en "ups"  men ønsker mig en bare så meget, og hvis nu det sker at jeg bliver gravid, jamen så er den mere end velkommen  

Ihh takk søde for alle dine søde ord  Håber også at det lykkes snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.