Savner min William :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.871 visninger
52 svar
0 synes godt om
9. juni 2011

lailamik

Hej piger ville egentligt ikke noget med denne tråd..

Har bare en lorte dag i dag, da det skulle have været i dag jeg skulle have født Lidt mærkeligt at tænke, at jeg faktiskt nu kunne have haft en vidunderlig lille dreng  

Troede faktiskt at jeg var mere foreberedt på denne dag end jeg er Det er nu gået 20uger siden, og har egentlig fundet mig i at jeg ikke har en lille en lige nu ..men så er det de dumme følelser som kommer bare helt frem i dag  puhaa ikke så nemt ..

Nååhja bare lidt surt opstød herfra, håber i får en fortsat god dag

Jesus, pas nu godt på min søn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

KamillaT

Kæmpe stor krammer til dig!

Anmeld

9. juni 2011

lailamik

KamillaT skriver:

Kæmpe stor krammer til dig!

Tak søde, det varmer og hjælper

Anmeld

9. juni 2011

mette-mus

Også en krammer herfra

Anmeld

9. juni 2011

KamillaT

lailamik skriver:

Tak søde, det varmer og hjælper

Det må være forfærdeligt, og kan ikke sætte mig ind i hvordan du har det. Men jeg ved alligevel at det gør ondt, jeg fik en abort for en del år siden af nogle grunde jeg ikke vil ud med her, men det følger mig stadig. Det GØR ondt, uanset hvordan.

Anmeld

9. juni 2011

baby012

9. juni 2011

lailamik

mette-mus skriver:

Også en krammer herfra

Anmeld

9. juni 2011

lailamik

KamillaT skriver:

Det må være forfærdeligt, og kan ikke sætte mig ind i hvordan du har det. Men jeg ved alligevel at det gør ondt, jeg fik en abort for en del år siden af nogle grunde jeg ikke vil ud med her, men det følger mig stadig. Det GØR ondt, uanset hvordan.

Ej så skal du ihvertfald også have en krammer  Ja det er ihvertfald ikke nemt, nogle dage er bare super, men så kommer de dage hvor bare alle følelserner kommer  Tror aldrig man kommer sig over det, ihverfald ikke helt ..

Anmeld

9. juni 2011

lailamik

gravid20 skriver:

Anmeld

9. juni 2011

KamillaT

lailamik skriver:

Ej så skal du ihvertfald også have en krammer  Ja det er ihvertfald ikke nemt, nogle dage er bare super, men så kommer de dage hvor bare alle følelserner kommer  Tror aldrig man kommer sig over det, ihverfald ikke helt ..

Tusind tak 

Nej, det vil altid følge en. Og som du siger, nogle dage kommer det bare helt frem og så græder man bare 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.