Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
chael skriver: Då får lige en med på vejen.*Camilla
Då får lige en med på vejen.*Camilla
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lisbeth2910 skriver: hmmm ja hvordan bliver man ved med og tro på det??? Det gør man helt ærligt heller ikke altid. Men når man ønsker sig noget så meget, så vil man jo gå langt for at få det. Jeg er ihvertfald glad for at vi formåede og kæmpe videre. Jeg tror også man i hele taget skal have en stærkt psyke og et godt netværk der kan samle en op, når man har brug for det. Jeg skal faktisk til udredning d.23/6 for at finde ud af hvorfor jeg bliver ved med at abortere:-)
hmmm ja hvordan bliver man ved med og tro på det??? Det gør man helt ærligt heller ikke altid. Men når man ønsker sig noget så meget, så vil man jo gå langt for at få det. Jeg er ihvertfald glad for at vi formåede og kæmpe videre. Jeg tror også man i hele taget skal have en stærkt psyke og et godt netværk der kan samle en op, når man har brug for det.
Jeg skal faktisk til udredning d.23/6 for at finde ud af hvorfor jeg bliver ved med at abortere:-)
Jeg har også selv haft en MA og en SA, i mellemtiden fik vi en dreng, så selvom det er hårdt, så tro på det. Det skal nok lykkes.
Kan godt forstå du holder en pause herfra, det er hårdt nok det du skal igennem nu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128