MA - udskrabning i morgen :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

SaraLM

Sofia24 skriver:

Sender mine bedste tanker til dig

Jeg har selv prøvet det og ved hvor ondt det gør!

Kram Sofia

Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

SaraLM

sweet skriver:

kender det alt for godt... du får lige et kæmpe kram fra mig af

Tak!

Anmeld

9. juni 2011

SaraLM

lisbeth2910 skriver:

Ville ikke gå videre uden og sende dig et kæmpe  det er pisse hårdt! Det ved jeg alt om - har selv prøvet det 5 gange. Men heldigvis kommer man ud på den anden side og selvom alt lige nu virker håbløst, umuligt, uretfærdigt osv. Så vil jeg da lige fortælle dig at selvom man har en lorte krop der modarbejder en så kan det godt lade sig gøre og få det man allermest ønsker sig!

Alt mulig held og lykke med det du skal igennem, og ikke mindst for det du forhåbentligt får i fremtiden

Mange tanker herfra!

Tusind tak!

Aj, 5 gange? Hvordan bibeholder man troen på, at det nok skal lykkes?
Og meget gald for at høre, at det kan lade sig gøre alligevel... tillykke med dine!

Anmeld

9. juni 2011

SaraLM

DAs mor skriver:

Tak!

Anmeld

9. juni 2011

mortilflere

Vil lige fortælle jeg har 2 efter , 2 sa det skal nok lykkes 

Anmeld

9. juni 2011

SaraLM

mortilflere skriver:

Vil lige fortælle jeg har 2 efter , 2 sa det skal nok lykkes 

Tak! Det gir håb

Anmeld

9. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

SaraLM skriver:

Tak søde, skal lade jer vide når jeg vender tilbage

Ja gør endelig det. Synes ikke det er fair i skal det her igennem igen. Jeg håber du passer godt på dig selv.

Kæmpe krammer 

Anmeld

9. juni 2011

LISBETH:-)

SaraLM skriver:

Tusind tak!

Aj, 5 gange? Hvordan bibeholder man troen på, at det nok skal lykkes?
Og meget gald for at høre, at det kan lade sig gøre alligevel... tillykke med dine!

hmmm ja hvordan bliver man ved med og tro på det??? Det gør man helt ærligt heller ikke altid. Men når man ønsker sig noget så meget, så vil man jo gå langt for at få det. Jeg er ihvertfald glad for at vi formåede og kæmpe videre. Jeg tror også man i hele taget skal have en stærkt psyke og et godt netværk der kan samle en op, når man har brug for det.

Jeg skal faktisk til udredning d.23/6 for at finde ud af hvorfor jeg bliver ved med at abortere:-)

Anmeld

9. juni 2011

Mor til L&S

Åh altså hvor er det synd for Jer - sender masser af tanker!

for at det snart lykkedes Jer og at du så igen vender tilbage

Anmeld

9. juni 2011

chael

SaraLM skriver:

For anden gang oplevede vi lykken ved en positv test og for anden gang ender det hele i denne kategori...

Det er nu næsten præcist 7 måneder siden jeg blev gravid for første gang og havde en SA få uger senere - denne gang fik vi dog lov til at være glade små 2 uger længere...

Det blev i mandags konstateret at fostret ikke er levedygtigt, hjertet slog ikke ordentligt og mine HCG tal var ikke længere så fine som i starten; holdt op med at fordoble sig hver anden dag til trods for at de dog steg, bare ikke sufficient...

Så i morgen skal jeg op på sygehuset og ha' foretaget en udskrabning da jeg ikke magter at gennemgå endnu en udskillelse af et foster... Aborten var så hård ved mig både fysisk og psykisk sidst...

Er afklaret med at der ikke er anden udvej men for helvede hvor gør det ondt at få frataget sig sin store drøm endnu engang!!

Jeg melder mig nok ud fra fællesskabet her på baby.dk for en tid da det er for hårdt at læse om andres lykke lige pt. men kan bestemt forestille mig jeg vender tilbage hvis lykken tilsmiler os igen...

Då får lige en med på vejen.

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.