MA - udskrabning i morgen :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.406 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

SaraLM

For anden gang oplevede vi lykken ved en positv test og for anden gang ender det hele i denne kategori...

Det er nu næsten præcist 7 måneder siden jeg blev gravid for første gang og havde en SA få uger senere - denne gang fik vi dog lov til at være glade små 2 uger længere...

Det blev i mandags konstateret at fostret ikke er levedygtigt, hjertet slog ikke ordentligt og mine HCG tal var ikke længere så fine som i starten; holdt op med at fordoble sig hver anden dag til trods for at de dog steg, bare ikke sufficient...

Så i morgen skal jeg op på sygehuset og ha' foretaget en udskrabning da jeg ikke magter at gennemgå endnu en udskillelse af et foster... Aborten var så hård ved mig både fysisk og psykisk sidst...

Er afklaret med at der ikke er anden udvej men for helvede hvor gør det ondt at få frataget sig sin store drøm endnu engang!!

Jeg melder mig nok ud fra fællesskabet her på baby.dk for en tid da det er for hårdt at læse om andres lykke lige pt. men kan bestemt forestille mig jeg vender tilbage hvis lykken tilsmiler os igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Maalene

Eeej, hvor gør det ondt at læse, at I har mistet igen

Hvor må det være hårdt - prøvede det selv 1. gang, og ved ikke, hvad jeg havde gjort, hvis vi skulle det igennem en gang til... Det er så frygteligt, ingen burde gennemgå sådan noget - og da SLET ikke 2 gange

Det hjalp mig meget at tænke på, at det ikke var os, som skulle vælge, om vi ville have et sygt barn eller ej, men at "den" tog valget for os... Ved godt det er en ringe trøst lige nu, men det fokuserede jeg meget på i tiden efter...

Håber alt går som det skal i morgen, og så skal du lige have en KÆMPE krammer  

Anmeld

8. juni 2011

LISBETH:-)

Ville ikke gå videre uden og sende dig et kæmpe  det er pisse hårdt! Det ved jeg alt om - har selv prøvet det 5 gange. Men heldigvis kommer man ud på den anden side og selvom alt lige nu virker håbløst, umuligt, uretfærdigt osv. Så vil jeg da lige fortælle dig at selvom man har en lorte krop der modarbejder en så kan det godt lade sig gøre og få det man allermest ønsker sig!

Alt mulig held og lykke med det du skal igennem, og ikke mindst for det du forhåbentligt får i fremtiden

Mange tanker herfra!

Anmeld

8. juni 2011

SaraLM

Maalene skriver:

Eeej, hvor gør det ondt at læse, at I har mistet igen

Hvor må det være hårdt - prøvede det selv 1. gang, og ved ikke, hvad jeg havde gjort, hvis vi skulle det igennem en gang til... Det er så frygteligt, ingen burde gennemgå sådan noget - og da SLET ikke 2 gange

Det hjalp mig meget at tænke på, at det ikke var os, som skulle vælge, om vi ville have et sygt barn eller ej, men at "den" tog valget for os... Ved godt det er en ringe trøst lige nu, men det fokuserede jeg meget på i tiden efter...

Håber alt går som det skal i morgen, og så skal du lige have en KÆMPE krammer  

Tusind tak, jeg er ked af at du også har oplevet sådan en omgang men også glad på dine vejne over at det denne gang går godt for jer!

Nej, det burde være ulovligt at den slags sker for de samme mennesker 2 gange og så lige i streg!
Det er ikke noget jeg vil ønske for selv min værste fjende pga smerterne psykisk og fysisk.

Mange tak for krammet, det varmer!

Anmeld

8. juni 2011

sweet

SaraLM skriver:

For anden gang oplevede vi lykken ved en positv test og for anden gang ender det hele i denne kategori...

Det er nu næsten præcist 7 måneder siden jeg blev gravid for første gang og havde en SA få uger senere - denne gang fik vi dog lov til at være glade små 2 uger længere...

Det blev i mandags konstateret at fostret ikke er levedygtigt, hjertet slog ikke ordentligt og mine HCG tal var ikke længere så fine som i starten; holdt op med at fordoble sig hver anden dag til trods for at de dog steg, bare ikke sufficient...

Så i morgen skal jeg op på sygehuset og ha' foretaget en udskrabning da jeg ikke magter at gennemgå endnu en udskillelse af et foster... Aborten var så hård ved mig både fysisk og psykisk sidst...

Er afklaret med at der ikke er anden udvej men for helvede hvor gør det ondt at få frataget sig sin store drøm endnu engang!!

Jeg melder mig nok ud fra fællesskabet her på baby.dk for en tid da det er for hårdt at læse om andres lykke lige pt. men kan bestemt forestille mig jeg vender tilbage hvis lykken tilsmiler os igen...

kender det alt for godt... du får lige et kæmpe kram fra mig af

Anmeld

8. juni 2011

LinLin

8. juni 2011

Sofia24

SaraLM skriver:

Sender mine bedste tanker til dig

Jeg har selv prøvet det og ved hvor ondt det gør!

Kram Sofia

Anmeld

8. juni 2011

Englebassen82

Sender dig hermed et  og håber at Lykken tilsmiler jer i 9 mdr og 18 år frem, inden alt for længe.

Anmeld

8. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

SaraLM skriver:

Øv noget møg. Jeg er virkelig ked af at høre det igen endte sådan. Kan sagtens forstå du vil have en pause har fra.

Håber du kommer stærkt igennem og at vi snart ser dig herinde igen.

Anmeld

9. juni 2011

SaraLM

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Øv noget møg. Jeg er virkelig ked af at høre det igen endte sådan. Kan sagtens forstå du vil have en pause har fra.

Håber du kommer stærkt igennem og at vi snart ser dig herinde igen.

Tak søde, skal lade jer vide når jeg vender tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.