rikkeas skriver:
Hejsa.
Mange tak for dit svar! - Hvor er du sød :-)
Mm, men du har jo ret - men jeg kan bare ikke.. jeg har tabt mig endnu mere, så mit profilbillede er smukt i forhold til hvordan jeg ser ud nu. Og jeg prøver hele tiden at vende de negative tanker til noget postivt, men jeg blir altså ked af det, når jeg ser mine bryster. Virkelig, det gør jeg
- De er mindre end før, og jeg kan ikke have det. Mit selvværd synker så meget, ved at minre bryster er så små. Selvfølgelig ligger selvværdet ikke i brysterne, men meget af det gør - men det er altid ens indre kritiker der er den værste :/ Jeg prøver at få bugt med min..
Hej igen.
Det er nemlig rigtigt at det er ens indre kritiker der er den værste - og hvis bare den gad at holde mund, så ville alt være så meget nemmere!
For mig har det hele ændret sig rigtig meget med alderen (er 32 år nu), og jeg er bare super glad for min krop nu. Det er ikke fordi den er noget specielt ift. alle mulige idealer, men den dur til det jeg skal bruge den til, og det er nok.
Til gengæld var en ud af maaange ting, jeg ikke synes var i orden tidligere, min bryster. Jeg stod lidt i den anden ende af skalaen og havde store bryster. Jeg HADEDE det! Kan slet ikke holde ud at tænke på hvor mange oplevelser og gode tider, jeg har ødelagt for mig selv ved at gå og være ked af størrelsen på mine bryster. Synes at folk gloede, de var svære at få til at sidde ordentligt, var til besvær og ikke mindst grimme og grundlæggende det der stjal fokus. Jeg drømte om at være flad som en pandekage, så jeg bare kunne tage en hvilken som helst t-shirt på, i stedet for at skulle koncentrere mig om at finde den, der gav mig mindst bryster.
Ved egentlig ikke hvor meget du kan bruge den information, men det er bare for at understrege, hvor meget man spænder ben for sig selv, når man lader negative tanker tage over. Synes stadigvæk, det ville være mægtig rart med et sæt mindre bryster, men klarer mig til gengæld også fint med dem jeg har.
Folk kan hverken lide dig mere eller mindre pga størrelsen på dine bryster.