Tyndere end før graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Rikkeas

MinBabyOscar <3 skriver:

nej det er virkelig træls, det er en kamp hver dag

næsten som før, bortset fra maveskindet (som ligner det slet ikk passer ind) mindre bryster der var langt pænere før og under graviditet på trods af de aldrig har været store og så er min røv blevet, flad og mine hofter bredere (har altid haft meget brede hofter, så synes jeg ser deform ud i badetøj og undertøj så gemmer mig i længere og løsere tøj end jeg gjorde før. og så er jeg heller ikk sluppet for strækmærker på mave og lår

:-( Vi elsker vores børn, og fortryder jo ikke at vi fik dem.. Men.. Kroppen. Vi skal stadig ku holde ud, at være i vores krop...

Kan lægen ikke hjælpe os på nogen måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Clisolka

Mille maria skriver:

du er da trods alt tynd og kan være i en bikini, nu er jeg godt nok 5½ måned henne, men jeg har og det er der garanteret flere andre herinde, men har altid kæmpet med min vægt, og har aldrig kunne tabe mig specielt meget, ville gøre alt for at få en tynd krop

Dét ved jeg hvordan er - jeg har altid haft en elevatorvægt +- 10-15 kg... Jeg har altid kæmpet med vægten 

Anmeld

8. juni 2011

Magsen

rikkeas skriver:

Slet ikke . Er så led og ked af den. Alle siger, at jeg har jo fået Silja ud af det og hun var det værd osv. Ja, det er hun da også uden tvivl, men derfor skal jeg da stadig have det godt i min krop :/

det nøjagtig det samme her. Bliver faktisk virkelig forarget når folk siger det, selvom de selvf. mener det godt  

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

rikkeas skriver:

:-( Vi elsker vores børn, og fortryder jo ikke at vi fik dem.. Men.. Kroppen. Vi skal stadig ku holde ud, at være i vores krop...

Så kan man jo få det lavet...men hvis du stadig har bryst så er det jo bare et løft der skal til...

Anmeld

9. juni 2011

FruHolm <3

rikkeas skriver:

ja lie præcis

af hvad jeg ved er det kun hvis man har pengene til det

Anmeld

9. juni 2011

Rikkeas

Maggieh skriver:

det nøjagtig det samme her. Bliver faktisk virkelig forarget når folk siger det, selvom de selvf. mener det godt  

Lige præcis, men det bunder jo dybt i lav selvværd.. :/

Anmeld

9. juni 2011

Rikkeas

Eva. skriver:

Så kan man jo få det lavet...men hvis du stadig har bryst så er det jo bare et løft der skal til...

de er små. ikke store, og de hænger skam ikke eller lign. de er bare skrumpet ind..

Anmeld

9. juni 2011

Rikkeas

MinBabyOscar <3 skriver:

ja lie præcis

af hvad jeg ved er det kun hvis man har pengene til det

det er noget værre noget. jeg må vidst hellere til at tale postivt til og om mig selv.. :/

Anmeld

9. juni 2011

FruHolm <3

rikkeas skriver:

det er noget værre noget. jeg må vidst hellere til at tale postivt til og om mig selv.. :/

ja der er nok ikk så meget andet at gøre

Anmeld

9. juni 2011

Aves.

rikkeas skriver:

de er små. ikke store, og de hænger skam ikke eller lign. de er bare skrumpet ind..

Ok..jeg fik nemlig mine løftet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.