Tyndere end før graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.428 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Rikkeas

Hej piger. Jeg har brug for hjælp her.. Mh, jeg har en datter på 7 mdr nu her, og jeg har smidt alt barsels-vægten. Jeg tog 22 kilo på - de er alle væk igen, og jeg er så tynd som før. Inkl., dette har jeg fået en fladere røv og mindre bryster. Da jeg talte med lægen om det, sagde hun at det var fordi jeg ammede. Men det tror jeg bare ikke på, jeg har altid været tynd og har haft svært ved at tage på, på trods af at jeg spiser normalt.

Jeg er så ked af min krop. Især mine bryster. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er så ulykkelig, jeg hader at se mig selv i spejlet, da det virkelig ødelægger mit gode humør. Jeg kan ikke klare, at min kæreste skal røre ved dem, og jeg vil slet ikke have han ser på mig. Jeg kan end ikke vise mig i bikini. - Jeg kan begynde at græde så snart jeg tænker på det, og jeg er så ulykkelig. Hvad skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

bobbles

rikkeas skriver:

Hej piger. Jeg har brug for hjælp her.. Mh, jeg har en datter på 7 mdr nu her, og jeg har smidt alt barsels-vægten. Jeg tog 22 kilo på - de er alle væk igen, og jeg er så tynd som før. Inkl., dette har jeg fået en fladere røv og mindre bryster. Da jeg talte med lægen om det, sagde hun at det var fordi jeg ammede. Men det tror jeg bare ikke på, jeg har altid været tynd og har haft svært ved at tage på, på trods af at jeg spiser normalt.

Jeg er så ked af min krop. Især mine bryster. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er så ulykkelig, jeg hader at se mig selv i spejlet, da det virkelig ødelægger mit gode humør. Jeg kan ikke klare, at min kæreste skal røre ved dem, og jeg vil slet ikke have han ser på mig. Jeg kan end ikke vise mig i bikini. - Jeg kan begynde at græde så snart jeg tænker på det, og jeg er så ulykkelig. Hvad skal jeg gøre?

du er da trods alt tynd og kan være i en bikini, nu er jeg godt nok 5½ måned henne, men jeg har og det er der garanteret flere andre herinde, men har altid kæmpet med min vægt, og har aldrig kunne tabe mig specielt meget, ville gøre alt for at få en tynd krop

Anmeld

8. juni 2011

Aves.

rikkeas skriver:

Det er jo en del af det at få børn og ikke mindst blive ældre...kroppen ændres eller den flytter i hvert fald længere sydpå...

Røven kan blive bedre ved motion, og brysterne bliver nok aldrig det samme igen...men hvis du ikke lærer at lve med det, så kan du jo få flyttet dem op på plads..

Men velkommen til livet med kroppen, på den anden side..

Anmeld

8. juni 2011

FruHolm <3

rikkeas skriver:

uha kender godt følelesen har også altid haft svært ved at tage på var undevægtig før jeg blev gravid, tog så 30 kg på, 2 måneder efter fødslen havde jeg tabt de 18 kg. og har så siden kæmpet for at beholde de sidste 12 kg, men så i lørdags hoppede jeg lige på vægten og har tabt 5 kg  

det er så træls når man ikk vil tabe sig

Anmeld

8. juni 2011

Rikkeas

MinBabyOscar <3 skriver:

uha kender godt følelesen har også altid haft svært ved at tage på var undevægtig før jeg blev gravid, tog så 30 kg på, 2 måneder efter fødslen havde jeg tabt de 18 kg. og har så siden kæmpet for at beholde de sidste 12 kg, men så i lørdags hoppede jeg lige på vægten og har tabt 5 kg  

det er så træls når man ikk vil tabe sig

Endelig én der kan sætte sig i mit sted. Det er ikke sjovt, at være overvægtig og ikke kan tabe sig - men det er bestemt heller ikke sjovt den anden vej! :-(

Hvordan ser din krop ud nu?

Anmeld

8. juni 2011

Magsen

rikkeas skriver:

ingen gode råd herfra.. har det på precis samme måde. Her er ''løsningen'' silikone babser en eller anden dag .. 

Anmeld

8. juni 2011

Rikkeas

Maggieh skriver:

ingen gode råd herfra.. har det på precis samme måde. Her er ''løsningen'' silikone babser en eller anden dag .. 

Kan du acceptere, og leve med din krop som den er nu?

Anmeld

8. juni 2011

Magsen

rikkeas skriver:

Kan du acceptere, og leve med din krop som den er nu?

ALDRIG !! .. Og der er ikke noget jeg tror, men noget jeg VED jeg ikke kan.. 

hvad med dig ??

Anmeld

8. juni 2011

FruHolm <3

rikkeas skriver:

Endelig én der kan sætte sig i mit sted. Det er ikke sjovt, at være overvægtig og ikke kan tabe sig - men det er bestemt heller ikke sjovt den anden vej! :-(

Hvordan ser din krop ud nu?

nej det er virkelig træls, det er en kamp hver dag

næsten som før, bortset fra maveskindet (som ligner det slet ikk passer ind) mindre bryster der var langt pænere før og under graviditet på trods af de aldrig har været store og så er min røv blevet, flad og mine hofter bredere (har altid haft meget brede hofter, så synes jeg ser deform ud i badetøj og undertøj så gemmer mig i længere og løsere tøj end jeg gjorde før. og så er jeg heller ikk sluppet for strækmærker på mave og lår

Anmeld

8. juni 2011

Rikkeas

Maggieh skriver:

ALDRIG !! .. Og der er ikke noget jeg tror, men noget jeg VED jeg ikke kan.. 

hvad med dig ??

Slet ikke . Er så led og ked af den. Alle siger, at jeg har jo fået Silja ud af det og hun var det værd osv. Ja, det er hun da også uden tvivl, men derfor skal jeg da stadig have det godt i min krop :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.