Fornemmelse af baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Jeg håber, at den er der denne gang

Nogle kan mærke det.. Eller fornemme det Men kroppen kan virkelig også drille.

Og venter spændt på en update på lørdag

Jeg er også rigtig spændt. Jeg snakkede med min kæreste om det igår og han blev helt mærkelig. Jeg tror han blev chokeret over det, men i dag skrev han undskyld og at hvis vi skal have bebs nu så er det jo bare dejligt.

Vi havde egentlig planlagt at vente 1½ år endnu, meeeeen det er jo ikke sikkert at min krop er enig med det.
Men altså hallo vi bruger ikke beskyttelse og selvom han trækker sig ved vi jo godt at det ikke er godt nok.
Næææ jeg tror jeg er heldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Jeg er også rigtig spændt. Jeg snakkede med min kæreste om det igår og han blev helt mærkelig. Jeg tror han blev chokeret over det, men i dag skrev han undskyld og at hvis vi skal have bebs nu så er det jo bare dejligt.

Vi havde egentlig planlagt at vente 1½ år endnu, meeeeen det er jo ikke sikkert at min krop er enig med det.
Men altså hallo vi bruger ikke beskyttelse og selvom han trækker sig ved vi jo godt at det ikke er godt nok.
Næææ jeg tror jeg er heldig

Så prøver i vel også nu? Altså hvis i ingen beskyttelse bruger, så er der jo chance for graviditet

Men håber da at han er med på baby!

Anmeld

8. juni 2011

Topp

Anonym skriver:

Jeg har læst lidt om at man kan have en fornemmelse af at man er gravid allerede inden man har testet positiv.

Tror i på det??
Er der nogle der har prøvet det??

Jeg spørger fordi jeg har en stor fornemmelse af at jeg er gravid, men da min mens ikker er udeblevet endnu venter jeg lige og ser tiden an.
Jeg skal teste på lørdag hvis ikke den er kommet inden.

jeg har begge gange vidst det før der blev testet - selv om jeg overhoved ikke havde babyplaner med den første - vidste jeg bare det var sket.

og ganske rigtig - han er nu snart 12 år

min pige var planlagt og vidste også bare den var der.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Madam Blå skriver:

Så prøver i vel også nu? Altså hvis i ingen beskyttelse bruger, så er der jo chance for graviditet

Men håber da at han er med på baby!

Jamen det er jo også lidt jeg tænker, men nok mere i det skjulte.
Vi er jo begge klar over at det bestemt ikke er sikkert at gøre det på den måde så det vil jo aldrig være noget som kan komme bag på nogle af os.
Han er med det er jeg ikke i tvivl om så nu er det bare at se tiden an og håbe.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

jeg har begge gange vidst det før der blev testet - selv om jeg overhoved ikke havde babyplaner med den første - vidste jeg bare det var sket.

og ganske rigtig - han er nu snart 12 år

min pige var planlagt og vidste også bare den var der.

Jeg vidste det også første gang, men jeg kan ikke forklare hvordan jeg vidste det.

Det er Så mærkeligt det hele

Anmeld

8. juni 2011

Topp

Anonym skriver:

Jeg vidste det også første gang, men jeg kan ikke forklare hvordan jeg vidste det.

Det er Så mærkeligt det hele

nej det er lidt sært - især når man kan mærke det UDEN man går i baby tanker

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

nej det er lidt sært - især når man kan mærke det UDEN man går i baby tanker

Jamen det er jo det.
Min første var ikke planlagt overhovedet og jeg registrede heller ikke at jeg var gået oveer tid, men der var bare noget i mig der sagde at jeg skulle teste.
Nu her er der også noget i mig der siger at jeg skal teste, meeeen jeg er bare alligevel skeptisk for jeg vil egentlig hellere bare have det sådan her og se hvad der sker end at resikere at der kommer en negativ test

Anmeld

8. juni 2011

-Sigrid-

Jeg har læst lidt om at man kan have en fornemmelse af at man er gravid allerede inden man har testet positiv.

Tror i på det??
Er der nogle der har prøvet det??

Jeg spørger fordi jeg har en stor fornemmelse af at jeg er gravid, men da min mens ikker er udeblevet endnu venter jeg lige og ser tiden an.
Jeg skal teste på lørdag hvis ikke den er kommet inden.

Jeg snakkede på sms med Maja84 herindefra om at jeg troede den var der. Og det var da også en ekstrem positiv test jeg kunne vise frem der, morgenen efter

Anmeld

8. juni 2011

TbCp

1. gang havde jeg den der fornemmelse...

2. gang har jeg ikke haft den....

Anmeld

8. juni 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Jamen det er jo også lidt jeg tænker, men nok mere i det skjulte.
Vi er jo begge klar over at det bestemt ikke er sikkert at gøre det på den måde så det vil jo aldrig være noget som kan komme bag på nogle af os.
Han er med det er jeg ikke i tvivl om så nu er det bare at se tiden an og håbe.

Jamen så er det vel bare at komme i gang med at snakke baby Du lyder til, at du ønsker den positiv i hvert fald. Så hvis nu, den ikke er der denne gang, så må i arbejde på, at den er der næste gang

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.